تاریخ انتشار: 1398/08/22 01:47
کد خبر: 81082

حکومت نظامی لمپارد برای بازیکنان چلسی (عکس)

فرانک لمپارد قوانین سفت و سختی برای بازیکنان چلسی در نظر گرفته است.
حکومت نظامی لمپارد برای بازیکنان چلسی (عکس)

 چلسی در هفته های اخیر و زیر نظر فرانک لمپارد، عملکرد درخشانی داشته و علی‌رغم محرومیت از خرید بازیکن، در چند هفته گذشته پیروزیهای متوالی کسب کرده است. حالا دیلی میل قوانین سفت و سخت فرانک لمپارد را برای بازیکنان چلسی در نظر گرفته است. بازیکنانی که در شروع تمرین حضور نداشته باشند 20 هزار پوند جریمه میشوند و هر دقیقه تاخیر برای حضور در جلسات فنی 500 پوند جریمه در پی خواهد داشت. همچنین غیبت یا عدم حضور سر وقت در برنامه های درمانی، قرارهای پزشکی و یا سوار شدن به اتوبوس برای سفر در روز مسابقه، 2500 پوند جریمه خواهد داشت.

زنگ خوردن تلفن همراه در حین جلسات فنی یا وعده های غذایی و همینطور پوشیدن لباس اشتباه در روزهای بازی، برای هر یک از بازیکنان تیم اول چلسی 1000 پوند جریمه به همراه خواهد داشت. اطلاع ندادن مصدومیت یا بیماری تا 90 دقیقه قبل از تمرین نیز 10000 پوند جریمه دارد.

جریمه ها توسط کادر مربیگری لمپارد کنترل و جمع آوری می‌شود و در صورت پرداخت نکردن آن در مدت 14 روز، جریمه ها دو برابر میشوند. بازیکنان باید در صورت سفر به خارج از کشور حتی در روزهای تعطیل رسمی به باشگاه اطلاع دهند. همچنین مدیر برنامه ها نیز حق حضور در تمرینات چلسی را ندارند.

oz56zjbhV5yd


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdbkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لمپارد و خبر از غیبت دوباره ستاره فرانسوی