تاریخ انتشار: 1398/08/23 11:45
کد خبر: 80945

جنجال رسانه ای تاثیری روی رونالدو ندارد!

روبن نوس، ملی‌پوش پرتغالی می‌گوید کریستیانو رونالدو چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی کاملا آماده است و جنجال‌های رسانه‌ای روی او هیچ تاثیری ندارد.
جنجال رسانه ای تاثیری روی رونالدو ندارد!

درحالیکه تیم ملی پرتغال امشب در مقدماتی یورو2020 به مصاف لیتوانی می‌رود، جنجال‌های رسانه‌ای به دلیل واکنش کریستیانو رونالدو بعد از تعویض شدنش در بازی قبلی یوونتوس همچنان ادامه دارد. اما روبن نوس، ملی‌پوش پرتغالی که به همراه رونالدو در کمپ تمرینی تیم ملی این کشور حضور دارد می‌گوید رونالدو چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی کاملا آماده است و به این جنجالهای رسانه‌ای کوچکترین اهمیتی نمی‌دهد.

جنجال‌های رسانه‌ای از آنجا آغاز شد که رونالد در دیدار روز یکشنبه یوونتوس مقابل آث میلان در دقیقه 55 از زمین بیرون کشیده شد تا پائولو دیبالا به جای او وارد میدان شود. رونالدو بعد از بیرون رفتن از زمین یکراست از تونل خارج شد و گفته شد که پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است.

در روزهای اخیر صحبتهای زیادی درباره حرکت رونالدو مطرح شده و ادعا شده که باشگاه یوونتوس از او درباره واکنشش در این بازی توضیح خواهد خواست. برخی رسانه‌ها هم مدعی شدند که رونالدو از نظر بدنی آماده نیست و نمی‌تواند برای پرتغال بازی کند. ادعایی که توسط سرمربی پرتغال تکذیب شد.

حالا روبن نوس، هم‌تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال در آستانه بازی امشب گفت:" کریستیانو خوب است. او امروز یک جلسه تمرین عالی را پشت سر گذاشت و برای بازی مقابل لیتوانی انگیزه خیلی زیادی دارد".

نوس در ادامه صحبتهایش گفت:" کریس برای مسابقه با لتیوانی کاملا آماده است. به نظر من او اصلا خبر ندارد که رسانه‌ها چه می‌گویند و برای این حرفها اهمیتی قائل نیست. همینطور که گفتم او امروز یک جلسه تمرینی عالی را پشت سر گذاشت و من انتظار دارم که در بازی فردا رونالدو را مثل همیشه در اوج ببینیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl56w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت رونالدو برطرف شده است