تاریخ انتشار: 1398/08/23 21:26
کد خبر: 80887

بارسلونا برای من رقیب بیاورد خوشحال می‌شوم

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا از اضافه شدن یک بازیکن دیگر به فهرست بازیکنان خط حمله آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا استقبال کرد.
بارسلونا برای من رقیب بیاورد خوشحال می‌شوم

لوئیس سوارس می‌گوید نه تنها از شدت گرفتن رقابت داخلی در خط حمله بارسلونا ناراحت نمی‌شود، بلکه از آن استقبال می‌کند.

بارسلونا در حال حاضر برای سوارس 32 ساله جانشینی تخصصی ندارد و او می‌گوید به نفع تیم است که چنین بازیکن به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شود.

سوارس در گفت‌وگو با نشریه اروگوئه‌‌ای اواسیون اظهار داشت: بالاخره زمانی خواهد رسید که سن و سال من اجازه نخواهد داد که در سطحی بالا بازی کنم، در سطحی که بارسلونا نیاز دارد. با این حال تا زمانی که من می‌توانم در چنین سطحی بازی کنم و قدرت داشته باشم، خیلی بهتر می‌شود که بارسلونا رقابت داخلی در تیم را افزایش دهد. اینکه باشگاه بخواهد یک مهاجم جدید بخرد، اصلاً عجیب نیست. واقعیت فوتبال همین است. این اتفاق برای خود من هم بهتر خواهد بود، چون انتظارات را بالا می‌برد. برای باشگاه هم اوضاع بهتر می‌شود، چون رقابت داخلی افزایش پیدا می‌کند.

مهاجم اروگوئه‌ای در ادامه راجع به تجربه‌ای که از پنج سال حضورش در بارسلونا داشته است، صحبت کرد و افزود: در این پنج سال همیشه روی من فشار وجود داشته است و همیشه سعی کرده‌ام که به یک شیوه به آن پاسخ دهم. بازی در باشگاهی مانند بارسلونا و حفظ جایگاه‌تان در تیم کار آسانی نیست. اینجا هر سه روز شما یک امتحان دارید. خبری از استراحت نیست و داشتن یک روز بد، بخشودنی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7kyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آماری عجیب برای کارنامه مهاجم باتجربه بارسلونا