تاریخ انتشار: 1398/08/24 13:11
کد خبر: 80831

دشان: فرانسه بعد از صعود کم‌فروشی نکرد

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه این ادعا که فرانسه به دلیل قطعی شدن صعودش به یورو2020 پیش از بازی مقابل مولداوی، در این مسابقه بدون انگیزه بازی کرده را رد کرد.
 دشان: فرانسه بعد از صعود کم‌فروشی نکرد

 فرانسه دیشب در خانه خود، استاد دو فرانس، در حالی به مصاف مولداوی رفت که پیش از آن، تساوی بدون گل ترکیه و ایسلند در استانبول، خیال فرانسوی‌ها را از صعود به مرحله نهایی یورو راحت کرده بود. شاگردان دیدیه دشان در این بازی نمایشی ضعیف داشتند و با اینکه با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند ولی عملکردشان در این بازی با انتقادهایی مواجه شد.

فرانسه که دیگر نیاز حتمی به پیروزی نداشت بازی را بسیار بد شروع کرد و اشتباه وحشتناک کلمنت لنگله ستاره فرانسوی بارسا باعث شد مولداوی در دقیقه 9 به گل رسیده و شوک بزرگی به خروس‌ها وارد کند. البته پیش از پایان نیمه اول رافائل واران با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند و فرانسوی‌ها در اواخر بازی با پنالتی ژیرو به پیروزی رسیدند تا در صدر گروه H قرار بگیرند.

دشان در پایان بازی در پاسخ به سوال نشریه اکیپ درباره اینکه آیا راحت شدن خیال فرانسه از صعود عامل بد بازی کردنش در این مسابقه بوده گفت:" من اینطور فکر نمی‌کنم و امیدوارم این طور نبوده باشد چون صعود کردن کافی نیست. ما باید پیروز می‌شدیم تا نشان دهیم که به دنبال صدرنشینی هستیم. گل اول ما روی اشتباه دروازه‌بان آنها بدست آمد ولی عملکرد ما در نیمه اول آنطور که باید، خوب نبود".

سرمربی فرانسه در ادامه گفت:" ما در نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم ولی نتوانستیم بازی خوب را به گلزنی تبدیل کنیم. ما 17 هجوم داشتیم که البته همه آنها در چارچوب نبود ولی در نیمه اول همین آمار ما هم خیلی کم بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d65wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت سرمربی چلسی از دیدیه دشان