تاریخ انتشار: 1398/08/28 17:46
کد خبر: 80564

شایعه یا حقیقت؛ گریژمان به فکر ترک بارسلوناست!

گزارشگر قدیمی فوتبال اسپانیا می‌گوید آنتوان گریژمان در حال بررسی پروژه ترک بارسلوناست.
شایعه یا حقیقت؛ گریژمان به فکر ترک بارسلوناست!

دوره حضور گریژمان در تیم کاتالانی،‌ ممکن است حداکثر تنها یک سال دوام بیاورد.این موضوعی است که «ادواردو ایندا» در گزارش خود برای دیاریواسپورت مطرح کرده است.

این خبرنگار قدیمی که به خاطرحمایت از رئال مادرید، در فوتبال اسپانیا مشهور است،‌ عنوان کرد ستاره فصل گذشته اتلتیکومادرید در حال بررسی است تا بلکه آبی و اناری را ترک‌کند.

وی عنوان کرد:گریژمان هم اکنون به طور جدی به فکر ترک بارسلونا افتاده است.با توجه به شواهدی که در اختیاردارم، او به دلایل متعددی از حضور در تیم قهرمان لالیگا ناراضی است.

مطابق نظر این نویسنده، عملکرد ضعیفی که گریژمان نسبت به گذشته‌اش داشته و همینطور مورد پذیرش واقع نشدن نزد برخی از بازیکنان تیم اسپانیایی، او را به فکر خروج انداخته است.

گریژمان در فصل جاری 15 بازی برای تیم صاحب‌نام لیگ اسپانیا انجام داده که 4 گل زده و 3 پاس گل نیز داده است.

خبرنگار باسابقه در حالی چنین موضوعی را مطرح کرده که ستاره 28 ساله در مصاحبه‌اش با دیاریو اسپورت، بر تلاش بیشتر در آینده و بهبود اوضاع تاکید کرد.

گریژمان در تابستان سال جاری بعد از هیاهویی بسیار راهی آبی و اناری شد.او در گذشته وقتی با نخستین پیشنهاد بارسا مواجه شد، آن را ردکرد.کمتر کسی آن زمان فکر می‌کرد که دوباره بحث انتقالش مطرح شود و حتی گلزن ارزشمند تیم ملی فرانسه،‌ پای ورقه قرارداد با بارسا را امضا کند.

بارسلونا برای این ستاره تمام مبلغ جداسازی از قرارداد با اتلتیکومادرید را پرداخت کرد.به این ترتیب گریژمان که با فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 شده بود و حتی با اتلتیکومادرید قهرمانی لیگ اروپا را کسب کرد،‌در ازای 120 میلیون یورو به تیم تحت امر ارنستو والورده پیوست تا جانشینی خوب برای لوئیس سوارس پا به سن گذاشته شود اما در بازی‌های که تاکنون انجام داده، هیچگاه به حد درخشش دوران حضور در اتلتیکومادرید نرسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8jll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هت تریک بارسلونا در ناکامی جذب فرانسوی ها؟