تاریخ انتشار: 1398/08/30 20:07
کد خبر: 80413

رئال مادرید قصد فروش گرت بیل را ندارد

به نظر می رسد که با وجود حواشی ایجاد شده، هنوز هم رئال مادرید قصدی برای فروش گرت بیل نداشته باشد.

 سه شنبه شب گرت بیل بعد از صعود ولز به رقابت های یورو 2020 با پرچم ولز به خوشحالی پرداخت؛ پرچمی که نوشته بسیار عجیبی روی آن به چشم می خورد. روی این پرچم نوشته شده بود: "اولویت های گرت بیل به ترتیب تیم ملی ولز، گلف و رئال مادرید هستند."

اتفاقات رخ داده درباره بیل، عصبانیت هواداران و سران رئال را نسبت به به این ستاره ولزی افزایش داده است. با این وجود اما به نظر نمی رسد که مسئولان تیم مادریدی تصمیم جدیدی برای فروش بیل اتخاذ کرده باشند.

بیل حدود یک ماه به دلیل مصدومیت از ترکیب رئال مادرید دور بود اما بلافاصله بعد از پایان مصدومیتش به اردوی ولز ملحق شد تا دوباره در کانون توجه هواداران رئال مادرید قرار بگیرد. با این همه یک منبع معتبر و نزدیک به باشگاه رئال مادرید درباره فروش احتمالی بیل در ژانویه گفته است : " ما هرگز قصد نداریم که گرت بیل را به فروش برسانیم."

رئال مادرید معتقد است که حواشی اطراف بیل بیشتر به خاطر فشار رسانه ها است و زندگی شخصی بیل آرام تر از چیزی است که به نظر می رسد. همچنین زین الدین زیدان نیز احتمالا با بهبود گرت بیل، این ستاره ولزی را دوباره به ترکیب اصلی خود باز می گرداند.

انتظار می رود که گرت بیل به زودی به تمرینات بازگردد و برای بازی روز شنبه رئال مقابل سوسیداد نیز مشکلی نخواهد داشت. با توجه به این مسائل به نظر می رسد که گرت بیل هنوز هم بازیکن مهمی برای کهکشانی ها باشد و آن ها در ادامه فصل حساب ویژه ای روی این بازیکن باز خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5dey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکلیف رئال با گرت بیل چیست؟