تاریخ انتشار: 1398/09/04 18:56
کد خبر: 80115

زیدان: مدت‌هاست که مجذوب امباپه شده‌ام

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر به تمایلش برای داشتن هموطن خود در جمع کهکشانی‌ها اعتراف کرد.
زیدان: مدت‌هاست که مجذوب امباپه شده‌ام

 به نقل از نشریه مارکا، زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب شاگردانش در خانه مقابل پاری‌سن‌ژرمن در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از مهاجم فرانسوی تیم حریف، کیلیان امباپه تمجید و اعتراف کرد که سبک بازی او را دوست دارد.

زیدان که در فصول اخیر شایعات فراوانی درباره تلاشش برای خرید امباپه از پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است، به خبرنگاران گفت: شما می‌دانید که من از مدت‌ها پیش او را می‌شناسم. من از همان اولین باری که امباپه را اینجا دیدم، مدت‌ها پیش وقتی که برای تست دادن به باشگاه ما آمده بود، به او علاقمند شدم. او اما الان برای ما یک رقیب است، پس بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

رئال مادرید در دور رفت مرحله گروهی با نتیجه 3 بر صفر به پاری‌سن‌ژرمن باخت. وضعیت این تیم اما نسبت به آن روزها تفاوت زیادی کرده است و این شانس را دارد که آن باخت را جبران کند و شانس خود را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی افزایش دهد.

زیزو در این باره هم گفت: این مهمترین بازی فصل ماست. حریف ما تیمی بسیار خوب است و ما باید با آمادگی کامل به مصاف این تیم برویم. ما باید با جان و دل بازی کنیم و فوتبالی زیبا را به نمایش بگذاریم. تیم ما خیلی تفاوت کرده است. پس نمی‌توانیم بگوییم که شرایط‌مان برای بازی مانند بازی قبلی است. می‌خواهم خوب بازی کنیم و نتایج خوبی که این اواخر گرفته‌ایم را ادامه دهیم. این بازی فرصتی است تا ثابت کنیم که تغییر وضعیت‌مان مقطعی نبوده است.

رئال مادرید فردا شب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان پاری‌سن‌ژرمنی است که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرده است. کهکشانی‌‌ها با کسب پیروزی در این بازی صعودشان را قطعی می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7gzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پایان راه ستاره و رئال مادرید؛ آقای زیدان دیگر بس است (عکس)