تاریخ انتشار: 1398/09/05 01:22
کد خبر: 80079

خوشحالی دمبله از تعریف مسی

عثمان دمبله، ستاره جوان بارسلونا معتقد است شرایط فیزیکی بهتری نسبت به ابتدای روزهای انتقال به بارسلونا دارد.
خوشحالی دمبله از تعریف مسی

عثمان دمبله در سال های اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و سبک زندگی وی نیز بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما حالا ستاره جوان فرانسوی مدعی شد با توجه به کیفیت بالای خط حمله بارسلونا، وی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

عثمان دمبله به تلویزیون بارسا گفت: "مسی بازیکن بزرگی است. وقتی جوان تر بودم بازی های مسی را در تلویزیون تماشا کردم، اما بازی کردن کنار او و دیدن مسی در زندگی واقعی بهتر است. اینکه مسی من را بازیکنان بااستعدادی می داند برای من افتخارآمیز است، اما باید این موضوع را در زمین ثابت کنم.

حالا باید برای جایگاه خود مبارزه کنم زیرا تیم بزرگی داریم و رقابت بیشتری نسبت به فصول گذشته وجود دارد. بازیکنان با کیفیت و بزرگی در خط حمله حضور دارند و ما انگیزه داریم پیشرفت کنیم. آمادگی بدنی من نسبت به سه سال پیش که وارد اینجا شدم بالاتر رفته و من بهتر خودم را گرم می کنم و به سالن بدنسازی می روم.

بارسا تیم بزرگی است، بازیکنان خوبی دارد و این باعث می شود شما همه توان خود را صرف پیروزی کنید. همه بازیکنان با من دوست هستند اما کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی خیلی از من حمایت می کنند. من با آنتوان گریزمان مدت ها با هم دوست بودیم و او نکات زیادی به من می آموزد. گریزمان یک انسان و یک دوست خوب است. گریزمان برای انطباق با شرایط بارسلونا به زمان زیادی نیاز نداشت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6qem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گریزمان در خصوص رابطه اش با مسی اعتراف کرد