تاریخ انتشار: 1398/09/05 23:32
کد خبر: 79984

اونای امری،در آستانه اخراج!

اخبار حاکی از احتمال اخراج اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال است.
اونای امری،در آستانه اخراج!

شرایط برای ادامه فعالیت اونای امری روی نیمکت توپچی ها چندان مساعد نیست و کسب دو پیروزی از یازده بازی اخیر در لیگ برتر این سرمربی را در آستانه اخراج قرار داده است. در دیدار ابتدای هفته آرسنال مقابل ساوتهمپتون در لندن که با گل ثانیه های پایانی الکساندر لاکازت به تساوی منجر شد، هواداران آرسنال شعارهایی مبنی بر اخراج اونای امری سر دادند و بلافاصله بعد از این دیدار جلسه ای بین او و رائول سانلهی و ادو در خصوص نتایج اخیر آرسنال برگزار شد.

حالا یک منبع آگاه به سایت گل خبر داد که احتمال اخراج اونای امری در روزهای آتی وجود دارد. البته این سرمربی در دیدار آخر هفته آرسنال مقابل فرانکفورت در لیگ اروپا روی نیمکت توپچی ها قرار خواهد داشت، اما عدم نتیجه گیری در این دیدار ممکن است منجر به اخراج اونای امری شود و یا شاید دیدار هفته بعد مقابل نوریچ در لیگ برتر آخرین فرصت او برای بقا باشد. آرسنال در هفته های اخیر درگیری حواشی فراوانی بوده و اتفاقات مربوط به گرانیت ژاکا فضای رختکن را ملتهب ساخته است.

اگر اونای امری اخراج شود، احتمالا دستیار سوئدی او فردریک لیونبرگ به صورت موقت روی نیمکت آرسنال خواهد نشست تا سرمربی دائمی این تیم انتخاب شود. ماسیمیلیانو آلگری که در پایان فصل گذشته بیکار است، یکی از نامردهای هدایت توپچی ها لقب گرفته، اما او قصد ندارد تا تابستان سال بعد هدایت تیمی را قبول کند.

میکل آرتتا نیز یکی دیگر از گزینه های آرسنال است. اما با این وجود انتظار نمی رود کاپیتان سابق توپچی ها مایل به ترک شغل خود به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی تا قبل از پایان فصل فعلی باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lomek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این اتفاق طبیعی است؛همه انتقادات را می پذیرم!