تاریخ انتشار: 1398/09/07 14:51
کد خبر: 79863

والورده و رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد تا ۲۰۲۵

نشریه مارکا گزارش داد که باشگاه رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای خود، تا سال ۲۰۲۵ قرار دارد.
والورده و رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد تا ۲۰۲۵

فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، در یک ماه و نیم گذشته عملکرد خیره کننده‌ای در ترکیب این تیم داشته است. والورده حالا به یک مهره بی جانشین در ترکیب تیم زین الدین زیدان تبدیل شده و در هر بازی قابلیت های بیشتری از خودش به نمایش می گذارد. او این پیشرفت را با تلاشی باورنکردنی و یک فروتنی فوق العاده به دست آورده است‌.

نشریه مارکا حالا در گزارش مدعی شده است که سران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد با این بازیکن ۲۱ ساله به توافق کامل رسیده اند. بر اساس توافق شکل گرفته قرارداد والورده تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد شد.

مارکا در ادامه گزارش خود مدعی شده که باشگاه رئال مادرید بر این باور است که والورده در آینده به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد و به همین دلیل بند فسخ ۷۵۰ میلیون یورویی در قرارداد جدید این بازیکن گنجانده است تا به نوعی خرید این اروگوئه ای برای سایر باشگاه‌های دنیا تبدیل به یک رویا شود.

پیش از این تونی کروس و کاسمیرو نیز قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده بودند؛ موضوعی که باعث خواهد شد رئال مادرید در سال های آینده خط هافبک قدرتمند و مطمئنی را در اختیار داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7pvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: نمی دانم فصل بعد کجا خواهم بود