تاریخ انتشار: 1398/09/08 14:12
کد خبر: 79787

جرارد:هوادار مسی هستم/ فان‌دایک شایسته کسب توپ طلاست

ستاره اسبق فوتبال انگلیس و سرمربی کنونی گلاسکورنجرز، مدافع هلندی لیورپول را شایسته کسب توپ طلا می‌داند.

در روزهای اخیر چهره‌های زیادی در مورد این موضوع که کدامیک از ستاره‌‌ها شایستگی کسب عنوان مرد سال اروپا را دارند، صحبت کردند.

آخرین نفری که در این زمینه نظر داده،‌ به نظر می‌رسد «استیون جرارد» هافبک اسبق «سه‌شیرهآ»‌ و لیورپول، همینطور مسئول فنی کنونی تیم گلاسکو رنجرز است.

وی به خبرنگار سایت گل در این باره گفت: همیشه طرفدار جدی لیونل مسی بوده‌ام.خیلی از بازیش خوشم می‌آید. او گل‌های بیشماری زده و پاس‌های گل فراوانی هم داده است اما وقتی در مورد ثبات در کیفیت فوتبال یک سال اخیر بازیکنان برتر صحبت می‌کنیم، باید چند عامل را در نظر گرفت.

جرارد افزود: به عنوان نمونه این که بازیکن چه نقشی در راه فتح لیگ قهرمانان داشته و همواره در بالاترین سطح،‌بدون افت و خیز کارکرده است.آنوقت است که شخصی مثل من برای توپ طلا به فان‌دایک رای می‌دهم. از نظر من هیچ بازیکنی اکنون شایسته‌تر از فان‌دایک برای توپ طلا نیست.

این اظهارات در حالی از زبان مربی گلاسکویی‌ها بیان شد،‌که مدافع هلندی لیورپول در فصلی که سپری شد،‌ با لیورپول مقام نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرد اما با تیمش لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد.در حالیکه مسی فقط با بارسلونا فاتح لالیگا اسپانیا شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7p9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساری:وضعیت رونالدو رو به بهبودی است