تاریخ انتشار: 1398/09/09 11:36
کد خبر: 79714

احتمال حضور گرت بیل در ترکیب کهکشانی ها بعد از 56 روز

به نظر می رسد که گرت بیل امروز در ترکیب اصلی رئال مادرید برای بازی مقابل آلاوس قرار خواهد گرفت.
احتمال حضور گرت بیل در ترکیب کهکشانی ها بعد از 56 روز

آخرین باری که گرت بیل در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت به روز 5 اکتبر و بازی رئال مادرید مقابل گرانادا بر می گردد. از آن زمان به بعد ترکیبی از مصدومیت ها و جنجال ها باعث شد که این ولزی از ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان دور بماند؛ اگرچه او در بازی برابر سوسیداد و پاری سن ژرمن به عنوان یار ذخیره به کار گرفته شد و اتفاقا توانست عملکرد خوبی را نیز از خود ارائه دهد.

حالا گرت بیل می تواند به دور از سوت های سانتیاگو برنابئو برای رئال مادرید به میدان برود و به نظر می رسد که او در کنار کریم بنزما زوج اصلی لوس بلانکوس را مقابل آلاوس تشکیل خواهند داد. بیل در این فصل تنها در یک بازی موفق به گلزنی شده است که آن نیز به بازی مقابل ویارئال بازمی گردد که او موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

کسانی که بیل را طی روزهای اخیر در کمپ تمرینی رئال دیده اند، معتقد هستند که او بعد از وقفه بازی های ملی کاملا خوشحال و البته آرام به نظر می رسد. اکنون بیل با ولز در رقابت های یورو حاضر است اما او به خوبی می داند که برای تغییر نظر هواداران رئال باید نگرش اش را متحول کند. بیل امروز و با توجه به مصدومیت ادن هازارد احتمالا بعد از 56 روز در ترکیب اصلی کهکشانی ها قرار خواهد گرفت و همین موضوع فرصت خوبی است تا این ولزی توانایی های خود را به اثبات برساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6owk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکلیف رئال با گرت بیل چیست؟