تاریخ انتشار: 1398/09/11 01:07
کد خبر: 79522

اومتیتی: گریزمان خودش را در بارسلونا ثابت می کند

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا معتقد است آنتوان گریزمان خودش را در نوکمپ ثابت خواهد کرد.
 اومتیتی: گریزمان خودش را در بارسلونا ثابت می کند

به نظر می رسد رفته رفته شرایط برای آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا در حال بهبود است و این ستاره فرانسوی در دیدار هفته گذشته مقابل دورتموند نمایش خوبی ارائه داده و موفق به گلزنی هم شد. حالا هموطن او ساموئل اومتیتی در مورد شرایط گریزمان و البته اهداف خودش مبنی بر قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو 2020 صحبت کرد.

ساموئل اومتیتی گفت: "با وجود بازیکنانی که بارسلونا در اختیار دارد، تطبیق یافتن با شرایط کار آسانی نیست. علیرغم کسب تمامی پیروزی ها، ما رویکرد متواضعانه‌ای خواهیم داشت. گریزمان بازیکن بسیار باهوشی است و به همه نشان می دهد که بارسلونا تیمی مناسب برای او است. کسانی که فوتبال را می شناسند می دانند که گریزمان چقدر خوب بوده و چقدر می تواند به ما کمک کند. گریزمان بارها کیفیت خود را ثابت کرده و ما باید زمان بدهیم تا این اتفاق در بارسلونا نیز رخ دهد.

مصدومیت های متوالی؟ این اتفاقات دیگر به گذشته مربوط می شود. من تمام تلاش خود را انجام داده ام تا همه این موارد را فراموش کنم و حالا فکر می کنم در مسیر صحیحی هستم. من چندین هدف از جمله رسیدن به یورو 2020 دارم و همه کار را خواهم کرد تا در ترکیب تیم ملی باشم. من با دیدیه دشان در ارتباط هستم و او عملکرد روزانه من را زیر نظر دارد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzy8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اومتیتی امیدوار به وداع با فوتبال در لباس بارسلونا