تاریخ انتشار: 1398/09/13 14:56
کد خبر: 79239

داور دربی رئیس کایزرسلاترن شد/ خاطره خوب پرسپولیسی ها از مارکوس مرک

مارکوس مرک، داور سابق آلمانی، به عنوان رئیس باشگاه کایزرسلاترن انتخاب شد.
 داور دربی رئیس کایزرسلاترن شد/ خاطره خوب پرسپولیسی ها از مارکوس مرک

حدود یازده سال پیش بود که مارکوس مرک، داور با سابقه آلمانی، با عبور از سن 45 سالگی از دنیای قضاوت خداحافظی کرد. مرک یکی از بهترین داوران تاریخ فوتبال به حساب می آید که شش بار جایزه بهترین داور سال آلمان را از آن خود کرد. او همچنین رکورد دار تعداد داوری در تاریخ رقابت های بوندسلیگا به حساب می آید. نکته جالب دیگر درباره مارکوس مرک به قضاوت او در دربی تهران باز می گردد. او حدود 20 سال پیش قاضی دربی شماره 49 پایتخت بود. دیداری که با پیروزی 2-0 پرسپولیس به پایان رسید و مارکوس مرک در دقیقه 32 ستار همدانی را از زمین مسابقه اخراج کرد تا یک تجربه پر سر و صدا را پشت سر بگذارد.

sMQof4HisDXW

مرک 56 ساله حالا به شکلی دیگر و در عرصه مدیریت پا به دنیای فوتبال گذاشته است. مرک طی روزهای اخیر در یک رای گیری که در مجمع باشگاه کایزرسلاترن برگزار شد، به عنوان رئیس این باشگاه انتخاب و فعالیت خود را در این تیم آغاز کرد.

 قهرمان 4 دوره بوندسلیگا این روز ها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و در حال حاضر در رتبه سیزدهم بوندسلیگا 3(دسته سوم) قرار گرفته است. کایزرسلاترن از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نیست و اوضاع این هر روز بد تر از قبل می شود؛ موضوعی که قطعا کار مارکوس مرک را برای احیای این باشگاه پر سابقه سخت و دشوار خواهد کرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7erv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بینی داور دربی از نیجه مسابقه دربی