تاریخ انتشار: 1398/09/14 14:46
کد خبر: 79130

اوریگی: کلوپ نشان داد که به همه بازیکنان اعتماد دارد

دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی لیورپول، از پیروزی دیشب این تیم مقابل اورتون ابراز خوشحالی کرد.
 اوریگی: کلوپ نشان داد که به همه بازیکنان اعتماد دارد

لیورپول دیشب موفق شد با نتیجه ۵-۲ از سد اورتون عبور کند تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ‌برتر تثبیت کرده باشد. در بازی دیشب یورگن کلوپ با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود پا به زمین گذاشته بود؛ موضوعی که در نوع خود عجیب و البته قابل توجه به نظر می رسید.

دیووک اوریگی یکی از بازیکنانی بود که در بازی دیشب از ابتدا در ترکیب لیورپول قرار داشت. این بازیکن بلژیکی در فصل گذشته تاثیری غیرقابل انکار در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت. او در فصل جدید نیز در همه بازی هایی که به میدان رفته، کاملا موثر واقع شده است. اوریگی در این فصل در ۱۲ بازی لیگ برتری لیورپول حضور داشته است. او همچنین در ۲۷% دقایق ممکن برای لیورپول بازی کرده و موفق شده سه گل نیز در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر برساند.

اوریگی در بازی دیشب دو گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او پس از پایان بازی گفت: " بازی فوق العاده حساسی بود. فکر می‌کنم که همه هواداران از دیدن آن لذت بردند. جو ورزشگاه نیز بسیار فوق العاده بود. سرمربی نشان داد که به همه بازیکنان اعتماد دارد و ما نیز به خوبی پاسخ اعتماد او را دادیم. می‌دانستیم که مقابل اورتون بازی بسیار مهمی داریم و به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام دادیم. از هر دو گلم در بازی مقابل اورتون لذت بردم اما گل دومم بسیار فوق العاده بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmzqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیداری در وضعیتی متفاوت میان کلوپ و پوچتینو
لیگ برتر انگلیس؛

نبرد تماشایی کلوپ-امری برای تثبیت صدرنشینی
تقابل تیم های اول و دوم لیگ برتر جزیره در جهنم آنفیلد