تاریخ انتشار: 1398/09/14 17:31
کد خبر: 79105

اِزار و مارسلو غایبان بزرگ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید بازی مهم پیش‌روی تیم‌شان مقابل بارسلونا را از دست دادند.
 اِزار و مارسلو غایبان بزرگ رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

ادن اِزار که در جریان تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل پاری‌سن‌ژرمن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده بود، بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا را از دست داد. پیش از این گفته شده بود که این هافبک بلژیکی حدود 10 روز به دور از میادین خواهد بود، اما اکنون اعلام شد که به مدت 4 تا 6 هفته به دور از مستطیل سبز خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید در تشریح وضعیت هافبک 28 ساله کهکشانی‌ها گفت که اِزار از ناحیه پای راست خود دچار شکستگی جزیی شده است. به این ترتیب او بازی ال‌کلاسیکو در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) را از دست خواهد داد و در بازی‌های لالیگایی با اسپانیول، والنسیا، اتلتیک بیلبائو و ختافه نیز نمی‌تواند هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند، این در حالی است که رسیدن این بازیکن به بازی نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا برای مصاف با والنسیا نیز در هاله‌ای از ابهام است.

باشگاه رئال مادرید همچنین خبر داد مارسلو، مدافع برزیلی این تیم نیز در تمرینات از ناحیه عضلات کشاله ران آسیب دیده و بازی ال‌کلاسیکو را از دست داد. پیش‌بینی می‌شود مارسلو به مدت یک ماه به دور از میادین باشد و او نیز همانند ادن ازار معلوم نیست که به بازی نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا برسد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avkpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ادن هازارد در ال کلاسیکو قطعی شد