تاریخ انتشار: 1398/09/15 21:43
کد خبر: 78964

لمپارد: بازی سختی پیش روی ما است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش یک بازی سخت مقابل اورتون پیش رو خواهد داشت.
لمپارد: بازی سختی پیش روی ما است

چلسی پس از ناکامی در دو بازی پیاپی، روز چهارشنبه موفق شد به سختی و با نتیجه ۲-۱ از سد استون ویلا عبور کند. شاگردان فرانک لمپارد در ادامه بازی های فشرده خود فردا در مرسی ساید مهمان اورتون خواهند بود. اورتونی ها روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند و سرمربی پرتغالی این تیم نیز پس از شکست روز چهارشنبه مقابل لیورپول از سمت خود برکنار شد.

فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چلسی مقابل اورتون شرکت کرد.

 

بازی مقابل اورتون؟

پیش از این به عنوان بازیکن مقابل اورتون قرار گرفته‌ام. بازی سختی پیش روی ما است و باید در بهترین شرایط خود باشیم. باید مثل قبل به خوبی کار خود را در زمین مسابقه انجام دهیم.

 

بخشیده شدن محرومیت نقل و انتقالاتی چلسی؟

از این موضوع آگاه هستیم و این یک خبر مثبت برای ما بود. این یک حرکت رو به جلو برای چلسی است در ادامه کمک زیادی به ما خواهد کرد. پیش از این خیلی در این مورد صحبت نکرده ایم اما حالا باید بحث بیشتری با باشگاه انجام دهیم.

 

خرید بازیکن جدید؟

دوست ندارم که خیلی در این باره صحبت کنم. خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هنوز هیچ صحبتی با باشگاه در این باره انجام نداده ام اما اگر موقعیتی پیش بیاید که بتوانیم تیم را تقویت کنیم، قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.

 

وضعیت تامی آبراهام؟

شرایط تامی آبراهام خوب است و مشکل چندانی ندارد. او در این هفته تمرینات خوبی انجام داده است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.

 

اخراج سیلوا سرمربی اورتون؟

سیلوا مربی خیلی خوبی بود و تمام تلاش خود را برای اورتون انجام داد. مطمئن هستم که او در یک تیم دیگر موفق خواهد شد. با این وجود اما فکر می‌کنم که اخراج سیلوا می‌تواند باعث افزایش انرژی و توان آن ها برای بازی فردا شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8g96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لمپارد: لحظات احساسی برای ما و تری رقم خواهد خورد/ باید به حرفه‌ای‌گری بازیکنانتان ایمان داشته باشید