تاریخ انتشار: 1398/09/16 12:06
کد خبر: 78914

گواردیولا: در زمینه خلق موقعیت بهترین تیم در لیگ برتر هستیم!

سرمربی منچسترسیتی به مقایسه دو تیم شهر منچستر در آستانه داربی این شهر پرداخت.
گواردیولا: در زمینه خلق موقعیت بهترین تیم در لیگ برتر هستیم!

و به نقل از گاردین، در حساس‌ترین دیدار این هفته فوتبال انگلیس دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد برابر هم قرار خواهند گرفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که یونایتد با شکست تاتنهام روحیه گرفته است و سیتی نیز در بازی‌های اخیر پر فراز و نشیب ظاهر شده است ولی همچنان در بین مدعیان است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پیش از این دیدار گفت: مقایسه وضعیت دو تیم در داربی کار بیهوده‌ای است. هواداران سیتی فکر می‌کنند آنها بزرگ‌ترین تیم شهر هستند و هواداران یونایتد نیز فکر می‌کنند تیم آنها بهترین تیم شهر است. هر هواداری تیمش را دوست دارد و این جزو زیبایی‌های فوتبال است. در زمینه کسب قهرمانی و افتخار شکی نیست یونایتد پرافتخارتر از سیتی است. آنها قهرمانی‌های زیادی نسبت به ما به دست آوردند و مگر می‌شود اعداد و ارقام را زیر سوال برد ولی سیتی در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا به یونایتد نزدیک‌تر شود و فکر می‌کنم در این زمینه موفق بودیم و هر فصل ما امتیازهای بیشتری نسبت به یونایتد داشتیم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما در زمینه خلق موقعیت بهترین تیم در لیگ برتر هستیم و در بازی با نوریچ مثلا ۲۰ موقعیت گل ایجاد کردیم و این فوق‌العاده است. باید بتوانیم تا جایی که می‌شود این موقعیت‌های گل را تبدیل به گل کرد در غیر این صورت فایده‌ای ندارد که بر بازی مسلط باشید و نتیجه نگیرید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6d7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا به تمجید از سرمربی تیم رقیب پرداخت!