تاریخ انتشار: 1398/09/16 22:41
کد خبر: 78856

توفان تاتنهام برای فراموشی منچستر (عکس)

تاتنهام موفق شد با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول در نهایت با پنج گل برنلی را مغلوب کند.

بعد از قبول اولین شکست در دوران حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام در خانه منچستریونایتد، اسپرز امروز دوباره نمایش درخشانی در نیمه اول ارائه داده و موفق شد با پنج گل برنلی را شکست دهد.

تاتنهام بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه چهارم، هری کین موفق شد با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار از پشت محوطه گل اول را به ثمر برساند. اما دقایقی بعد تاتنهام به گل دوم هم رسید. ضربه سون توسط سنگربان برنلی دفع شد و در نهایت و در مقابل شلوغی دروازه، لوکاس مورا موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

اما در دقیقه 33 سون هیونگ مین موفق به زدن یک گل فوق العاده شد. ستاره کره ای تاتنهام از نزدیکی محوطه خودی حرکتی انفرادی را آغاز کرد و بعد از دریبل پیاپی بازیکنان برنلی، در نهایت با دروازه این تیم تک به تک شده و موفق شد گل سوم تاتنهام را به ثمر برساند و این تیم در نهایت با برتری 0-3 راهی رختکن شود.

اما در اوایل نیمه دوم تاتنهام باز هم به گلی زیبا دست یافت. این بار هری کین درون محوطه با یک ضربه محکم به طاق دروازه موفق به زدن گل دوم خود و چهارم تاتنهام شد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 74 این بار موسی سیسوکو در موقعیتی تک به تک زننده گل پنجم لقب گرفت تا در نهایت شاگردان مورینیو با پنج گل برنلی را مغلوب سازند.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e79l9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رد پیشنهاد تاتنهام؛ پدیده آژاکس می‌خواهد رئالی شود