تاریخ انتشار: 1398/09/20 00:01
کد خبر: 78461

گواردیولا: می خواهیم بهترین شرایط را برای سیتی رقم بزنیم

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد عملکرد دینامو زاگرب باعث شگفت زدگی وی شده است.
گواردیولا: می خواهیم بهترین شرایط را برای سیتی رقم بزنیم

منچسترسیتی که پیش از این صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود، فردا شب به مصاف دینامو زاگرب خواهد رفت. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش صحبت کرد.

پپ گواردیولا گفت: "عملکرد دینامو زاگرب باعث تعجب من شد و انها بازیکنان سریعی در اختیار دارند و در لیگ قهرمانان نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داده اند. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم و بازیکنان جوانی می توانند در سیتی بازی کنند.

می خواهیم بهترین شرایط را برای سیتی رقم بزنیم، ما پیش از این موفق به قطعی کردن صعود خود شده ایم و در این شرایط لیگ برتر برای ما لیگ قهرمانان مهم تر است. برای مرحله بعدی باید بهتر شویم و در محوطه جریمه عملکرد موفق تری از خود ارائه دهیم. شاید در ماه فوریه و مرحله یک شانزدهم به این سطح رسیده باشیم.

شرایط فعلی منچسترسیتی و انتقادات اخیر؟ این بخشی از زندگی یک سرمربی بوده و البته چالش بزرگی محسوب می شود. من پیش از این نیز به عنوان بازیکن و سرمربی چنین شرایطی را تجربه کرده بودم.

شرایط بازیکنان مصدوم؟ سرخیو آگوئرو، جان استونز و داوید سیلوا همگی مصدوم هستند. داوید سیلوا اخیرا مصدوم شده و در مورد او ریسک نمی کنم. جان استونز نیز مصدوم است، شرایط سرخیو خیلی بهتر شده اما هنوز آماده نیست.

احتمال بازی کردن فیل فودن؟ او زیاد صحبت نمی کند، مهم است که در زمین خجالتی نباشید و فیل فودن اینطور نیست. فودن در این فصل در حال رشد است اما در بعضی از بخش ها مانند بازی بدون توپ می تواند پیشرفت کند. گاهی اوقات فودن باید کمی بیشتر به تصمیم گیری بدون توپ فکر کند، اما این مورد در سن او طبیعی است و ما فراتر از انتظار از او راضی هستیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5l55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اتفاق نژادپرستانه بازی شرم‌آور بود