تاریخ انتشار: 1398/09/21 01:32
کد خبر: 78338

طوفان سیتی مقابل دیناموزاگرب

منچسترسیتی موفق شد در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان 1-4 دینامو زاگرب را مغلوب کند.
طوفان سیتی مقابل دیناموزاگرب

سیتیزن ها که پیش از این صدرنشینی در مرحله گروهی را قطعی کرده بودند، امشب ابتدا در زاگرب از دینامو عقب افتادند، اما در ادامه و با هت تریک گابریل ژسوس و تک گل فیل فودن موفق شدند 1-4 حریف خود را شکست دهند.

بر خلاف انتظار دینامو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دهم به گل اول دست یافت. ارسال کادزیور از سمت راست با ضربه والی اولمو همراه شد و دینامو زاگرب از سیتی پیش افتاد.

دقایقی بعد و در یک موقعیت سه به دو، دینامو صاحب بهترین فرصت برای زدن گل دوم هم شد اما پاس ضعیف مورو باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

اما در دقیقه 33 سیتی به گل اول دست یافت. ارسال دقیق ریاض محرز از سمت چپ با ضربه سر دقیق گابریل ژسوس همراه شد و سیتیزن ها به گل تساوی دست یافتند. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل دوم نتیجه ای در بر نداشت و سیتی و دینامو با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

اما سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل دوم دست یافت. روی پاس فیل فودن، گابریل ژسوس این بار از سمت چپ نفوذ کرده و بعد از جا گذاشتن مدافع دینامو، با ضربه ای دقیق و فنی گل دوم را نیز به ثمر رساند.

اما درخشش ستاره برزیلی ادامه یافت و او دو دقیقه بعد گل سوم را نیز به ثمر رساند. این بار ارسال مندی از سمت چپ با ضربه دقیق گابریل ژسوس همراه شد و او موفق به ثبت هت تریک شد.

در دقیقه 63 سیتی و گابریل ژسوس فاصله ای تا زدن گل چهارم هم نداشتند، اما این بار ضربه سر ستاره برزیلی روی ارسال مندی راهی به دروازه نیافت.

اما این پایان کار نبود و سیتی در دقیقه 84 به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس برناردو سیلوا، این بار فیل فودن با ضربه ای دقیق از حوالی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا در نهایت سیتی با نتیجه 1-4 دینامو زاگرب را مغلوب کند.

اما آتالانتا نیز موفق شد با کسب یک پیروزی دلچسب در روز پایانی به عنوان تیم دوم و بعد از منچسترسیتی راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود. تیم گاسپرینی امشب در خانه شاختار موفق شد با سه گل کاستانه در دقیقه 66، پاسالیچ در دقیقه 80 و گونسس در دقیقه 94 به برتری رسیده و با 7 امتیاز بالاتر از شاختار 6 امتیاز و به عنوان سومین نماینده ایتالیا بعد از ناپولی و یوونتوس راهی دور بعدی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6z7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گواردیولا: می خواهیم بهترین شرایط را برای سیتی رقم بزنیم