تاریخ انتشار: 1398/09/22 13:12
کد خبر: 78199

سولسشایر: صعود به‌عنوان صدرنشین برای ما اهمیت زیادی داشت/ نیاز به جذب ۲ یا ۳ بازیکن جدید داریم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل AZ آلکمار اعلام کرد این باشگاه در ماه ژانویه برای جذب دو یا سه بازیکن جدید اقدام می‌کند.
 سولسشایر: صعود به‌عنوان صدرنشین برای ما اهمیت زیادی داشت/ نیاز به جذب ۲ یا ۳ بازیکن جدید داریم

 اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری خانگی در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 4 بر صفر بر AZ آلکمار هلند غلبه کرد، پس از این بازی در واکنش به عملکرد خوب شاگردانش در نیمه دوم مسابقه که با چهار گل زده همراه بود، گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید به معنای واقعی منچستریونایتد باشید. در 45 دقیقه دوم ریتم‌مان را پیدا کردیم و پاس‌ها و حرکت‌های رو به جلوی بیشتری دادیم. ما با تحت فشار قرار دادن حریف به گل‌هایی  که می‌خواستیم، رسیدیم.

وی همچنین درباره صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ اروپا به‌عنوان صدرنشین گروه L اظهار داشت: صعود به‌عنوان صدرنشین برای ما اهمیت زیادی داشت. ما حالا در دور بعد بازی برگشت را در خانه انجام خواهیم داد و در کنارش با تیمی از سید پایین‌تر رقابت خواهیم کرد، اما مهم این بود که در این دیدار بازیکنان جوان‌مان را در دقایق زیادی به بازی گرفتیم که این تجربه فوق‌العاده‌ای برای آنها بود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی که از احتمال بازیکنانی چون جیمز مادیسون، ارلینگ هالند، جیدون سانچو و سائول نیگوئس در جمع سرخپوشان خبر داده‌اند، خاطرنشان کرد: ما به دنبال تقویت خود در پست‌های مختلف هستیم. ما در نقل‌وانتقالات ژانویه خواهیم بود و نیاز به جذب دو یا سه بازیکن جدید داریم تا در پست‌های مختلف بازیکن به اندازه کافی داشته باشیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jnoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سولسشایر: جو ورزشگاه رعب‌آور بود/باید گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم
واقعاً خوب دفاع کردیم