تاریخ انتشار: 1395/07/22 00:54
دلوفئو:
کد خبر: 256068

سبک بازی تیم های گواردیولا فوق العاده است

جرارد دلوفئو، هافبک اورتون، سبک کاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی را فوق العاده توصیف کرد.
سبک بازی تیم های گواردیولا فوق العاده است

 

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، منچسترسیتی در 12 دیدار رسمی با هدایت گواردیولا، 10 پیروزی کسب کرد و در لیگ برتر تنها مقابل تاتنهام شکست خورد.

 

دلوفئو که در سال 2011 و در زمان حضور گواردیولا در بارسا، اولین بازی اش را برای آبی و اناری ها در 18 سالگی انجام داد، این هفته در لیگ برتر مقابل مربی سابقش قرار خواهد گرفت.

 

دلوفئو تایید کرد که شکست دادن تیم های گواردیولا بسیار دشوار است اما مطمئن است اورتون می تواند در این دیدار به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" هر سال، او با بارسا، بایرن و حالا منچسترسیتی، بازی های مشابهی ارائه می دهد. این سبک فوق العاده ای است و اگر او بازیکنان مشخصی داشته باشد، بازیکنانی که می خواهد، سبک بازی اش بهترین است.

 

می دانیم که به ورزشگاه فوق العاده ای می رویم؛ ورزشگاهی که بازی کردن در آن دشوار است اما فکر می کنیم می توانیم به سه امتیاز برسیم زیرا ما تیمی خوب و قوی داریم. من مطمئن است."

 

دلوفئو همچنین در مورد تجربه کار با گواردیولا در بارسا گفت:" من خاطرات خوبی دارم زیرا مدتی طولانی از دوران بازی ام را در بارسا سپری کردم و پپ فرصت اولین بازی در لالیگا را به من داد. او مربی فوق العاده ای است اما ما این هفته باید سه امتیاز را از او بگیریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy5a5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آگوئرو: ممنوعیت اینترنت را باور نمی کردم