تاریخ انتشار: 1398/09/25 14:32
کد خبر: 77851

باشگاه آیندهوون سرمربی اش را اخراج کرد

باشگاه هلندی پی‌اس‌وی آیندهوون سرمربی خود مارک فان بومل را رسما از سمت خود اخراج کرد.
باشگاه آیندهوون سرمربی اش را اخراج کرد

بعد از شکست 3-1 آیندهوون از رقیب قدیمی‌اش فاینورد که دیروز اتفاق افتاد، باشگاه آیندهوون رسما اعلام کرد که سرمربی خود مارک فان بومل را اخراج کرده است.

آیندهوون در حال حاضر و بعد از گذشت 17 هفته از لیگ دسته برتر هلند موسوم به ارد دیویزی، در رتبه چهارم جدول قرار گرفته و با آژاکس صدرنشین 10 امتیاز فاصله دارد. هواداران PSV از نتایج ضعیف تیم‌شان در فصل جاری ناراحت بودند و شکست در بازی دیروز مقابل فاینورد، رقیب سنتی PSV کافی بود تا مدیریت باشگاه در نهایت به همکاری با فان بومل پایان دهد.

تون گربراندز، مدیرعامل باشگاه PSV در بیانیه‌ای که در وبسایت باشگاه منتشر شد در این باره نوشت:" افول آیندهوون در فصل جاری آنقدر شدید است که به هیچ وجه شایسته این باشگاه نیست".

در ادامه این بیانیه چنین آمده:" بازی‌ها البته مهم هستند و وضعیت تیم را نشان می‌دهند ولی روندی که در کل تیم وجود دارد بیشتر از هر چیزی دیگری تعیین‌کننده است. ما باشگاهی هستیم که مثل یک خانواده پشت هم می‌ایستیم و از هم حمایت می‌کنیم و در چند ماه گذشته هم مدیریت باشگاه همین روند را دنبال کرده است. ولی منافع باشگاه همیشه در اولویت اول بوده و در نتیجه ما مجبور شدیم این تصمیم سخت و دردناک را بگیریم. ما برای برگرداندن ورق به نفع PSV همه کار کردیم ولی متاسفانه موفق نشدیم".

به گزارش رسانه‌های هلندی پس از اخراج فان بومل، مربی آکادمی جوانان باشگاه، ارنست فابر، به جای تا تعطیلات زمستانی هدایت PSV را به عهده خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jnlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادامه اعتصاب بازیکنان ملوان؛ پول ندهید بازی نمی‌کنیم
اندراحوالات وضعیت وخیم قوی سپید انزلی؛