تاریخ انتشار: 1398/09/27 22:20
کد خبر: 77588

دلخوری زیدان از چه کسی است؟

زین الدین زیدان در این فصل از جانب مدیران رئال مادرید احساس ناامیدی کرده است.
دلخوری زیدان از چه کسی است؟

در اوایل فصل رئال مادرید نتایج چندان خوبی نمی گرفت و اخبار زیادی در مورد احتمال برکناری زیدان و ورود نام هایی چون ژوزه مورینیو یا مائوریسیو پوچتینو به رختکن کهکشانی ها منتشر شده بود که به نظر می رسد این اتفاقات باعث دلخوری شدید زیدان شده است.

امروز نشریه فرانسوی اکیپ طی گزارشی مدعی شد اگرچه زیدان در حال حاضر تیمش را راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرده و رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد، اما او در طول فصل پشتیبانی کامل از سوی هیئت مدیره باشگاه احساس نکرده و به همین دلیل ناراحت است.

زیدان معتقد است وقتی این تیم در ابتدای فصل شرایط چندان خوبی نداشت، برخی از اعضای هیئت مدیره اخباری به نشریات مادریدی داده و به آنها گفته اند که در صورت ادامه این روند، زیزو خیلی زود از رئال مادرید اخراج خواهد شد. او همچنین معتقد است برخی از مدیران باشگاه نسبت به انتخاب ترکیب زیدان ایراد گرفته اند و به همین دلیل در حال حاضر رابطه چندان خوبی بین سرمربی فرانسوی و هیئت مدیره باشگاه وجود ندارد. البته بی شک با ادامه نتایج درخشان رئال مادرید در هفته های اخیر در ادامه فصل و با توجه به محبوبیت زیدان در بین هواداران، اینگونه جایگاه او در رختکن رئال تضمین شده خواهد بود؛ روندی که ال کلاسیکوی امشب بی شک در آن تاثیر فراوانی خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8kol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان:اگر با لیورپول روبه‌رو شویم، آنها را حذف خواهیم کرد