تاریخ انتشار: 1398/09/29 23:46
کد خبر: 77381

آلیسون: می خواهیم برای اولین بار در تاریخ لیورپول قهرمان جام باشگاه های جهان شویم

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول مدعی شد آنها می خواهند نام خود را در تاریخ ثبت کنند.
آلیسون: می خواهیم برای اولین بار در تاریخ لیورپول قهرمان جام باشگاه های جهان شویم

لیورپول فردا در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف فلامینگو خواهد رفت و می تواند با پیروزی در این دیدار، برای اولین بار قهرمانی در این مسابقات را جشن بگیرد. آلیسون بکر فلامینگو را تیمی قدرتمند توصیف کرده و اذعان داشت جام باشگاه های جهان در برزیل اهمیت زیادی دارد.

آلیسون بکر گفت: "من هنوز بازی های فوتبال برزیل، به ویژه باشگاه سابقم فلامینگو را تماشا کرده و لذت می برم. من از حضور در فینال جام باشگاه های جهان بسیار هیجان زده هستم و این رویایی بود به حقیقت پیوست. من در سن 14 سالگی و وقتی جوان بودم فینال را به عنوان یک هوادار دیدم و حالا با لیورپول فرصت قهرمانی دارم.

این جام در برزیل بسیار مهم بوده و برای بازیکنانی که در این رقابت ها به میدان می روند مهم تر هم است. اما خارج از برزیل خیلی به جام باشگاه های جهان اهمیتی نمی دهند، زیرا فقط تیم های قهرمانی فرصت بازی کردن در آن را پیدا می کنند.

ما می خواهیم برای اولین بار در تاریخ لیورپول قهرمانی این رقابت ها شویم و نام خود را در تاریخ به ثبت برسانیم. فلامینگو با قهرمانی در رقابت های دشوار لیگ برزیل کیفیت خود را نشان داده، اما ما می خواهیم در این دیدار پیروز شویم و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g97p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هررا: در بازی های ما بهترین بازیکن زمین، دروازه بان حریف است