تاریخ انتشار: 1398/10/03 22:44
کد خبر: 76953

پیکه آماده حضور در پست ریاست بارسلونا است!

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشکاه بارسلونا جرارد پیکه را گزینه مناسبی برای این پست می داند.
پیکه آماده حضور در پست ریاست بارسلونا است!

جرارد پیکه در سال های اخیر به جز ارائه نمایش های درخشان در قلب خط دفاعی بارسلونا، با اظهار نظرهای جنجالی خود به بازیکن محبوب هواداران این تیم تبدیل شده و بسیاری معتقدند این بازیکن بعد از خداحافظی از فوتبال می تواند مدیریت بارسلونا را بر عهده گیرد. خوان لاپورتا، رئیس سابق بلوگرانا که در ابتدای هزاره جدید بهترین روزهای بارسلونا را رقم زد هم از این ایده حمایت می کند.

خوان لاپورتا گفت: "اگر من روزی ریاست بارسلونا را بر عهده گیرم، معتقدم اینکه بعد از من جرارد پیکه بعد از من این سمت را عهده دار شود ایده بدی نیست و من او را گزینه ایده الی می دانم. جرارد پیکه بازیکن بارسلونا بوده، هوادار این تیم به شمار می آید و بهترین دفاع وسط تاریخ بارسلونا محسوب می شود. پیکه آمادگی خود را برای عهده دار شدن این سمت نشان داده و آماده حضور در پست ریاست بارسلونا است.

تمدید قرارداد لیونل مسی؟ به نظر من او برای مدتی دیگر هم در ترکیب بارسلونا حضور خواهد داشت، ام مسی خودش هم می داند دوران بازنشستگی نزدیک است و به همین دلیل او می خواهد با ارائه بهترین نمایش های ممکن خودش را حفظ کند. قرارداد لیونل مسی به دلایل انسانی و ورزشی باید تمدید شود تا او در بارسلونا احساس راحتی کند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avgol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جرارد پیکه به دنبال تحریک رختکن PSG