تاریخ انتشار: 1395/07/22 16:21
کد خبر: 255957

مانچینی از سوپر ماریو حمایت کردتا به تیم ملی برگردد

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی معتقد است که ماریو بالوتلی باید به تیم ملی برگردد ولی مقصر دور بودن نیز خود او بوده است.
مانچینی از سوپر ماریو حمایت کردتا به تیم ملی برگردد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بالوتلی مدت‌هاست که به تیم ملی ایتالیا دعوت نمی‌شود. عملکرد ضعیف او در دو سال اخیر باعث شده تا او از ترکیب آتزوری دور بماند. با این حال درخشش او در نیس ، نام او را دوباره بر سر زبان‌ها آورده و مانچو معتقد است که ستاره سابق اینتر و میلان باید به تیم ملی بازگردد.

او گفت:" ماریو امروز برای ایتالیا بازی نمی‌کند و این تقصیر خودش است. فوق العاده عجیب است که او امروزه در نوک خط حمله ایتالیا حضور ندارد. او بهترین مهاجم چند سال ایخر ایتالیا است. امیدوارم ماریو متوجه این شرایط شود و روندی متفاوت پیش بگیرد و فقط به فوتبال فکر کند. کار سختی نیست."

 

مانچو که در سیتی و اینتر سابقه همکاری با او را دارد، درباره رفتار بالو گفت:" در زمان حضورم در سیتی، در یک بازی دیدار رفت را 2-0 به دینامو کیف باخته بودیم ولی در دیدار برگشت 1-0 از حریف جلو بودیم و این در حالی بود که ماریو از زمین اخراج شده بود. اگر اخراج او نبود شاید صعود می‌کردیم. او کارهای بی معنی در دوران فوتبالش انجام داده و من هم از او عصبانی بودم، همینطور هم تیمی‌هایش. در رختکن پس از آن بازی خیلی عصبی بودم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gerpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوبامیانگ: بالوتلی می‌تواند 20 گل بزند