تاریخ انتشار: 1398/10/05 12:36
کد خبر: 76787

آرتتا: همیشه ژاکا را دوست داشته‌ام و به بازی‌اش علاقه‌مند بوده‌ام

میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال می‌گوید همیشه علاقه زیادی به گرانیت ژاکا داشته و حتی زمانی که دستیار گواردیولا در منچسترسیتی بوده می‌خواسته ژاکا را به سیتی منتقل کند.
آرتتا: همیشه ژاکا را دوست داشته‌ام و به بازی‌اش علاقه‌مند بوده‌ام

میکل آرتتا، سرمربی جدید آرسنال می‌گوید همیشه از تحسین‌کنندگان کیفیت بازی ستاره آرسنال، گرانیت ژاکا بوده و حتی زمانی که به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی کار می‌کرده تلاش کرده که او را به سیتی منتقل کند.

این صحبتهای آرتتا در حالی مطرح می‌شود که آینده ژاکا در آرسنال تیره و تار به نظر می‌رسد. او چندی پیش وقتی با اعتراض شدید هواداران حاضر در ورزشگاه روبرو شد نسبت به آنها با عصبانیت واکنش نشان داد و مورد غضب آنها واقع شد تا جایی که حتی اونای امری، سرمربی سابق آرسنال اعلام کرد که ژاکا احتمالا در ماه ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد. ولی حالا یک هفته مانده به بازگشایی فصل نقل و انتقالات، آرتتا با این حرفهای خود به ژاکا امیدواری داده که ممکن است بتواند در این باشگاه ماندگار شود.

آرتتا در این باره گفت:" من وقتی داشتم از آرسنال به سیتی منتقل می‌شدم تا فعالیتم به عنوان مربی را شروع کنم ما در آن پست به دنبال مهره می‌گشتیم و ژاکا یکی از  بازیکنانی بود که در فهرست من حضور داشت. می‌خواهم بگویم که من همیشه ژاکا را دوست داشته‌ام و به بازی‌اش علاقه‌مند بوده‌ام".

سرمربی جدید آرسنال در ادامه گفت:" وقتی آرسنال ژاکا را به خدمت گرفت خوشحال شدم چون می‌دانستم او بازیکن فوق‌العاده‌ای برای این تیم خواهد شد. او در این تیم درخشش‌های زیادی داشته و الان در وضعیت دشواری گرفتار شده که به نظر من در شرایط فعلی بدتر و بدتر شده و یک روز منفجر خواهد شد. ولی من خیلی خوشحالم که می‌بینم رابطه او با باشگاه آرام آرام در حال بهتر شدن است و هواداران هم در این مدت نسبت به او رفتار خیلی مثبتی داشته‌اند. البته عوض کردن کامل این وضعیت خیلی دشوار است ولی من معتقدم که ما در رابطه با ژاکا در مسیر درست حرکت می‌کنیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7rld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاکا به جلسه‌ اضطراری با سرمربی و مدیر فنی آرسنال احضار شد