تاریخ انتشار: 1398/10/05 20:55
کد خبر: 76751

گریزمان: برای بردن جام به بارسلونا نیامده‌ام

آنتوان گریزمان می‌گوید دلیل جدایی‌اش از اتلتیکومادرید برای پیوستن به بارسلونا برای کسب جام‌های بیشتری نبوده است.

آنتوان گریزمان می‌گوید دلیل جدایی‌اش از اتلتیکومادرید و پیوستن به بارسلونا نه بردن جام‌های بیشتری بلکه تجربه بازی به شیوه‌ای متفاوت از سبک بازی روخی‌بلانکو بوده است.

مهاجم 28 ساله بارسلونا که تابستان امسال با قراردادی 120 میلیون یورویی به آبی‌و‌اناری‌ها ملحق شد با سایت یوفا گفت‌و‌گویی داشته و در آن در پاسخ به این سؤال که هدفش از پیوستن به بارسلونا چه بوده است، گفت: من اتلتیکومادرید را برای بردن لیگ قهرمانان یا جام‌های بیشتر ترک نکردم. من اینجا به بارسلونا آمده‌ام تا سبکی جدید از فوتبال بازی کردن را یاد بگیرم. می‌خواستم با یک فلسفه جدید آشنا شوم و از نظر شخصیتی هم خودم را ارتقا دهم. اتلتیکومادرید هم می‌توانست قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان شود چون آنها تیم و کادر فنی مناسبی برای انجام این کار دارند.

گریزمان اعتراف کرد حسرت‌برانگیزترین ناکامی دوران بازیگری‌اش در اتلتیکومادرید از دست دادن پنالتی‌اش در جریان مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در فصل 14-2013 بود. او در نیمه اول آن بازی صاحب یک پنالتی شد که آن را از بالای دروازه به بیرون زد. در نهایت بازی به تساوی کشیده شد و رئال مادرید با کسب پیروزی 5 بر 3 در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jzjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد خارق العاده سرخیو راموس در ال کلاسیکو در مقابل بارسلونا