تاریخ انتشار: 1398/10/07 15:57
کد خبر: 76595

خبر بد برای منچستر یونایتد؛ توافق پدیده سالزبورگ اتریش با یوونتوس

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی ارلینگ هالند پدیده سالزبورگ اتریش با باشگاه یوونتوس به صورت شفاهی به توافق رسیده و این خبر بسیار بدی برای منچستریونایتد است.
خبر بد برای منچستر یونایتد؛ توافق پدیده سالزبورگ اتریش با یوونتوس

درحالیکه منچستریونایتد جذب ارلینگ هالند، پدیده جوان باشگاه سالزبورگ اتریش را به عنوان گزینه اول خود برای نقل و انتقالات ماه ژانویه در نظر گرفته، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند هالند با باشگاه یوونتوس به صورت شفاهی به توافق رسیده. این خبر ضربه سختی به برنامه‌های نقل و انتقالاتی یونایتد در ماه ژانویه خواهد بود.

هالند در فصل جاری در 22 بازی برای سالزبورگ 28 گل به ثمر رسانده و یکی از هیجان‌انگیزترین ستاره‌های نوظهور فوتبال اروپا به حساب می‌آید. یونایتد در روزهای اخیر به عنوان گزینه اول هالند در نظر گرفته می‌شدد و انتظار می‌رفت شاهد پیوستن او به اوله گنار سولسشر باشیم که در زمان بازی کردن این پدیده نروژی در باشگاه مولده نروژ مربی او بوده است.

 

اما روزنامه ایتالیایی توتواسپورت امروز در روی جلد خود به ماجرای انتقال هالند پرداخته و مدعی شده که این پدیده نروژی به صورت شفاهی با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و ماه ژانویه راهی تورین خواهد شد. توتواسپورت می‌گوید یوونتوس به هالند وعده داده که دستمزدی معادل 8 میلیون یورو در سال به او پرداخت خواهد کرد.

در ماه‌های اخیر علاوه بر یوونتوس و منچستریونایتد از باشگاه‌های بارسلونا، دورتموند و لایپزیش هم به عنوان باشگاه‌هایی که به شدت به جذب هالند علاقه‌مند بودند نام برده شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zx8nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه ایتالیایی مدعی شد؛ پدیده فوتبال اروپا به یوونتوس می‌پیوندد