تاریخ انتشار: 1398/10/08 22:57
کد خبر: 76436

آرتتا: از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستیم

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال معتقد است تیمش لایق نتیجه بهتری مقابل چلسی بوده است.
آرتتا: از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستیم

امروز عصر و در اولین دیدار بزرگی که میکل آرتتا هدایت آرسنال را بر عهده داشت، این تیم فاصله ای تا کسب پیروزی در دربی لندن نداشت، اما در نهایت اشتباهات پیاپی برند لنو در دقایق پایانی باعث شکست توپچی ها شد و حالا میکل آرتتا مدعی شد آنها باید تلاش کنند دروازه بان آلمانی آرسنال به شرایط عادی بازگردد.

میکل آرتتا گفت: "برند لنو مرتکب اشتباه شد و وقتی چنین اشتباهی برای ما هزینه سنگینی داشته باشد شرایط دشوارتر هم خواهد شد. البته ما باید به خدماتی که برند لنو به آرسنال ارائه داده احترام بگذاریم و کاری کنیم او به شرایط عادی بازگردد.

روی اتفاقات بی رحمانه ای بازی را از دست دادیم و شاید دیگر نیازی به توضیح دادن نباشد. واکنش ما در طول بازی درست بود، اما نمی توان در تمام دقایق چنین بازی هایی بر حریف تسلط داشت.

چلسی تیمی فیزیکی است، اما ما از رقم خوردن این نتیجه ناامید هستیم و من فکر می کنم ما لایق دستاوردهای بیشتری از این دیدار بودیم. البته اتفاقات زیادی در بازی رخ داد که باعث رضایت من شد و بازیکنان نکاتی را که من خواسته بودم اجرا کردند. بازی کردن هم سطح چلسی که بازیکنان جوان زیادی دارد، از نظر جسمی دشوار است و اینگونه نبود که بازیکنانم نمی خواستند چنین کاری را انجام دهند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo6ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درباره میکل آرتتا بیشتر بدانید