تاریخ انتشار: 1398/10/09 23:06
کد خبر: 76330

تشریح وضعیت گریزمان از زبان دشان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تشریح شرایط آنتوان گریزمان پرداخت.
تشریح وضعیت گریزمان از زبان دشان

در روزهای ابتدایی فصل به نظر می رسید گریزمان شرایط چندان خوبی در تیم جدیدش نداشته و ارتباط مناسبی با دیگر همبازیانش از جمله لیونل مسی ندارد. البته این اواخر شرایط حاکی از آن بود که رابطه ستاره فرانسوی با رختکن بارسا بهتر شده و همین امر سبب شد گریزمان کارنامه بهتری هم در ترکیب این تیم از خود بر جای گذارد. دیدیه دشان مدعی شد شرایط گریزمان در بارسا مانند اتلتیکومادرید نخواهد بود، زیرا او در تیم جدیدش مانند گذذشته بازیکنی محوری نیست.

دیدیه دشان گفت: "آیا گریزمان از بازی کردن در بارسلونا رضایت دارد؟ شرایط او نسبت به چند ماه قبل بهتر شده است. اما طبیعی است که گریزمان در بارسا به اندازه روزهای حضور در اتلتیکومادرید راضی نباشد، زیرا پیش از این ترکیب اتلتیکو حول محور این بازیکن ساخته شده بود.

البته گریزمان وظایف خود را به خوبی انجام داده و شخصیت خود را در بارسلونا نیز حفظ کرده است. گریزمان پیش از این نیز کیفیت خود را در مستطیل سبز ثابت کرده و بازیکنی سخاوتمند در زمین به شمار می آید. هر زمان گریزمان به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شود، به خوبی می داند که خواسته های من از او چیست و البته وظایف گریزمان در ترکیب فرانسه همیشه یکسان نبوده است. گریزمان همیشه از پوشیدن لباس آبی تیم ملی فرانسه به شدت خوشحال است و با توجه به کیفیتی که دارد، تاثیر گریزمان در اجرای برنامه های هجومی ما از اهمیت بالایی برخوردار است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmww9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دشان: پوگبا می تواند بهتر باشد