تاریخ انتشار: 1398/10/10 18:18
کد خبر: 76239

آلمان‌ها برای مولر، هوملس‌ و بواتنگ بازی‌ خداحافظی می‌گیرند

فدراسیون فوتبال آلمان در اندیشه برگزاری دیدار خداحافظی برای توماس مولر، جروم بواتنگ و ماتس هوملس است.

 براساس اطلاعاتی که روزنامه بیلد در اختیار خوانندگانش گذاشت،‌ فدراسیون ژرمن‌‌ها می‌خواهد یک بازی ملی برگزار کند که به منزله خداحافظی مولر،‌ بواتنگ و هوملس با پیراهن ملی باشد.

این خبر در حالی انتشار یافت که در ماه مارس سال 2019 یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان اعلام کرد به منظور بازشدن جا برای نیروهای جوان‌تر،‌ این مثلث را از تیم ملی کنار گذاشته است.

این تصمیم که بسیار «رادیکال»‌ از جانب سرمربی تیم ملی تعبیر شد، البته باعث مطرح شدن بحث‌های زیادی میان کارشناسان شد. زیرا برخی از تحلیل‌‌گران عنوان کردند ستاره‌ای همچون هوملس با 31 سال سن هنوز می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

در صورتی که این 3 بازیکن موافقت کنند، برنامه‌ریزی برای انجام دیداری دوستانه با یک حریف قدرتمند اروپایی به منزله دیدار خداحافظی این نفرات با پیراهن ملی آغاز خواهد شد.

مولر در تیم ملی آلمان تاکنون 100 بازی انجام داده و 38 گل زده است. او همانند 2 بازیکن دیگر با تیم کشورش فاتح جام جهانی 2014 برزیل شد.

هوملس از سال 2010 در تیم ملی 70 بازی کرد و 5 گل به ثمر رساند. بواتنگ نیز در کارنامه ورزشی خود انجام 76 بازی ملی با یک گل زده را ثبت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o79bv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین عبدالغنی از فوتبال خداحافظی کرد