تاریخ انتشار: 1398/10/10 22:19
کد خبر: 76213

پوگبا،غایب بزرگ یونایتد مقابل آرسنال

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد خبر از غیبت پل پوگبا در دیدار فردا شب مقابل آرسنال داد.
پوگبا،غایب بزرگ یونایتد مقابل آرسنال

فردا شب و در حساس ترین دیدار این هنفته لیگ برتر، یونایتد در لندن مهمان آرسنال خواهد بود. پل پوگبا تقریبا تمام فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده و گرچه اخبار حاکی از احتمال بازی کردن او مقابل آرسنال بود، اما اوله گونار سولسشر هنوز موعد بازگشت ستاره فرانسوی فرا نرسیده است.

اوله گونار سولسشر گفت: "پل پوگبا در بازی فردا شب مقابل آرسنال غایب خواهد بود. وقتی شما اینقدر از میادین دور باشید برای بازگشت به زمین نیاز دارید و پوگبا مدت کوتاهی دیگری می تواند برای یونایتد بازی کند.

باید بازیکنان هجومی ما در شرایط خوبی قرار داشته باشند و اگر من گزینه های بیشتری داشته باشم شرایط بهبود خواهد یافت. ما در این فصل مصدومان زیادی داشته ایم، اما حالا من بازیکنان بیشتری در اختیار دارم. بنابراین روز شنبه لوک شاو و آرون وان بیساکا در ترکیب نبوده و به جای آنها اشلی یانگ و براندون ویلیامز بازی کردند که عملکرد بسیار خوبی هم داشتند و بازگشت بازیکنان مصدوم گزینه های بیشتری به من می دهد.

من همیشه خوش بین هستم. من یک مهاجم بوده و همیشه خوش بین بوده ام. ما می توانیم بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم و در این صورت ما گزینه جایگزین نیز خواهیم داشت. مقایسه کردن دشوار است اما ما باید این شیوه بازی فوتبال را بیاموزیم. من گفتم ما منچسترسیتی نیستیم و نمی توانیم مانند آنها بازی کنیم، اما امیدوارم طی چند سال این اتفاق رخ دهد.

نسبت به سال 2020 احساس خوبی دارم و قصد دارم سال 2020 را برای خودم سال خوبی رقم بزنم. فکر می کنم ما در مسیر صحیحی هستیم. ما در یک دوره انتقال قرار داریم و دیده ایم که باشگاه های دیگر این مسیر طی کرده و بعد از گذشت دو سال تیمی قدرتمند بوده اند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m57py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره معروف شیاطن سرخ به دربی منچستر می‌رسد