تاریخ انتشار: 1398/10/10 23:57
کد خبر: 76205

آرسنال و هراس از یک آنتی رکورد

منچستریونایتد می تواند فردا شب نقطه تاریکی را در تاریخ رقیب دیرینه خود بر جای گذارد.
آرسنال و هراس از یک آنتی رکورد

فردا شب و در حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر، آرسنال در خانه خود و استادیوم امیریتس میزبان یونایتد خواهد بود و نتایج ضعیف توپچی ها در هفته های اخیر هواداران این تیم را نگران از رقم خوردن یک شکست دیگر کرده است. اتفاقی که اگر رخ بدهد اتفاقی عجیب در تاریخ این باشگاه رخ می دهد.

آرسنال ابتدای هفته و در دیداری حساس و در شرایطی که در بیشتر دقایق پایانی از رقیب همشهری خود چلسی پیش بود، در نهایت با اشتباهات پیاپی برند لنو در دقایق پایانی1-2 مغلوب این تیم شد تا چهارمین شکست متوالی خانگی خود را در این فصل بپذیرد؛ اتفاقی که هرگز از دسامبر سال 1959 برای این باشگاه پرطرفدار رخ نداده بود.

اما اگر یونایتد فردا شب بتواند آرسنال را در لندن شکست دهد، توپچی ها برای اولین بار در تاریخ حیات خود پنج شکست پیاپی خانگی را متحمل می شوند و هواداران یونایتد امیدوارند این تیم رقم زننده این آنتی رکورد وحشتناک برای حریف دیرینه باشد. بعد از جدایی اونای امری و آمدن میکل آرتتا نیز شرایط آرسنال در هفته های اخیر تغییر چندانی نکرده و اگر این تیم در بازی فردا شب برابر شیاطین سرخ هم مغلوب شود، شرایط در همین ابتدای کار برای میکل آرتتا بسیار دشوار شده و فشار روی این سرمربی جوان افزایش خواهد یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avrwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



چلسی و لیورپول نه؛ آرون رمزی به یک تیم دیگر می رود