تاریخ انتشار: 1398/10/11 23:00
کد خبر: 76090

اعتراض عجیب سرمربی تاتنهام به توپ جمع کن ها

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام اعتراف کرد کارت زردی که مایک دین به او داده درست بوده است.
 اعتراض عجیب سرمربی تاتنهام به توپ جمع کن ها

ساعتی قبل تاتنهام در دیداری دشوار در خانه ساوتهمپتون با یک گل مغلوب شد تا بهترین فرصت برای نزدیک شدن به چلسی رده چهارمی را از دست بدهد. ژوزه مورینیو معتقد است توپ جمع کن ها در سنت مری به خوبی آموزش دیده بودند تا در جریان بازی وقفه ایجاد کنند.

ژوزه مورینیو گفت: "بازی آسانی نبود و در نیمه دوم نیز همین شرایط تکرار شد. توپ جمع کن ها برای ایجاد تاخیر در بازی به خوبی آموزش دیده بودند. مصدومیت هری کین از ناحیه همسترینگ بوده و رخ دادن چنین اتفاقی همیشه منفی و ناراحت کننده است. اما من در حال حاضر در مورد اینکه آسیب دیدگی هری کین پارگی همسترینگ یا انقباض بوده، چیزی نمی دانم و باید دید چه اتفاقی رخ داده است.

از نظر من در این مقطع داوران داوری نمی کنند و VAR را باید داوران ویدیویی نامید. در مورد گلی که ما به ثمر رساندیم و آفساید اعلام شد چیزی نمی دانم و اعتراف می کنم که هنوز آن صحنه را تماشا نکرده ام. اما آنچه می دانم این است که یک پنالتی روی دله آلی اعلام نشد.

من فکر می کنم در آن صحنه ای که داور به من کارت زرد داد تصمیم درستی گرفت، زیرا من رفتار مودبانه ای نداشتم و به همین دلیل لایق دریافت کارت زرد بودم.

شرایط اندومبله؟ او همیشه مصدوم است. اندومبله یک بازی به میدان می رود و دوباره مصدوم می شود. از ابتدای فصل شرایط اینگونه بوده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rodbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تانهام: گل هایی می خوریم که مسخره است!