تاریخ انتشار: 1398/10/11 23:07
کد خبر: 76089

رسانه‌های انگلیسی از گل جهانبخش تمجید کرد

رسانه‌های انگلیسی از گل زیبایی که بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون به چلسی زد و با آن مانع شکست خانگی تیمش شد، تمجید به عمل آورده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی از گل جهانبخش تمجید کرد

گل تساوی برایتون در بازی خانگی امروزش (چهارشنبه) مقابل چلسی که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، آنقدر زیبا بود که کمتر رسانه‌ای در انگلیس بتواند به آن اشاره نکند.

نشریه دیلی‌میل انگلیس درباره گل قیچی برگردان جهانبخش در فاصله هفت دقیقه به پایان بازی آنهم در شرایطی که تنها ۱۵ دقیقه از ورودش به میدان گذشته بود، می‌نویسد: «علیرضا جهانبخش به شیوه‌ای حیرت‌انگیز سال جدید را آغاز کرد وقتی که با گلزنی یک امتیاز برای تیمش در بازی خانگی مقابل چلسی به ارمغان آورد. این بال ایرانی از روی نیمکت به میدان رفت و با ضربه قیچی برگردان گلی زد که دهان را از حیرت باز می‌گذاشت و با آن گل برای دومین بار متوالی چلسی نتوانست در یک بازی خارج از خانه پیروزی کسب کند، جهانبخشی که سال ۲۰۱۸ برایتون بابت خرید او رکورد نقل‌وانتقالاتش را شکست و ۱۷ میلیون پوند به تیم آلکمار پول داد».

نشریه سان نیز درباره گل تماشایی جهانبخش این‌گونه می‌نویسد: «علیرضا جهانبخش چلسی را در روز اول سال با یک ضربه شوکه‌کننده بهت‌زده کرد. این بازیکن ایرانی که شنبه پس از زدن گل اولش برای بورنموث گریه کرد، این بار پس از گلزنی احساسات خودش را کنترل کرد. ضربه قیچی برگردان او هیچ شانسی برای دروازه‌بان حریف کپا آریسابالاگا جهت مهار توپ باقی نمی‌گذاشت و به مردان گراهام پاتر که قصد تسلیم شدن نداشتند، یک امتیاز داد. این گل که از فاصله ۱۲ متری به ثمر رسید از آن گل‌هایی بود که در یاد‌ها خواهد خواهد ماند. کپا که در مرتبه اول ضربه آرون کانلی را به شیوه‌ای تماشایی مهار کرد، این بار مقابل ضربه جهانبخش تسلیم شد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9bdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش: وقتی گل زدم احساسی باورنکردنی داشتم