تاریخ انتشار: 1398/10/12 12:59
کد خبر: 76028

دائمی کردن قرارداد قرضی سنسی و جذب ویدال؛دو هدف اصلی اینتر!

باشگاه اینتر همچنان به دنبال تقویت خط میانی این تیم است و به این منظور دو هدف را در نظر دارد؛ دائمی کردن قرارداد قرضی استفانو سنسی و جذب آرتورو ویدال از بارسلونا.
دائمی کردن قرارداد قرضی سنسی و جذب ویدال؛دو هدف اصلی اینتر!

کالچیومرکاتو می‌گوید تلاش باشگاه اینترمیلان برای تقویت خط میانی این تیم همچنان ادامه دارد و نراتزوری قصد دارد در ماه ژانویه به تلاشهای خود برای اطمینان از تقویت خط هافبک تیم آنتونیو کونته شدت بخشد. بر اساس این گزارش، اولویت اول اینتر همچنان جذب آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا است ولی به دلیل عدم تمایل بارسا به از دست دادن ویدال، این انتقال دشوار به نظر می‌رسد.

اما گزینه دیگری که هم مدیریت اینتر و هم آنتونیو کونته روی آن توافق دارند تلاش برای دائمی کردن قرارداد استفانو سنسی است. ستاره‌ای که با اینکه در این فصل تنها 7 بازی برای اینتر انجام داده ولی در تمامی این بازی‌ها درخشان ظاهر شده و سه گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

کونته روز دوشنبه آینده در اولین بازی اینتر بعد از تعطیلات زمستانی، در زمین ناپولی بعد از مدتها سنسی را در اختیار خواهد داشت و قصد دارد از او به عنوان برگ برنده استفاده کند. اینتر قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات ژانویه از همه توان خود برای دائمی کردن قرارداد او استفاده کند، اتفاقی که تا کنون به دلیل مخالفت‌های باشگاه او ساسولو به سرانجام نرسیده. کالچیومرکاتو می‌گوید مذاکرات فشرده اینتر با ساسولو درباره سنسی از هم اکنون آغاز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nmyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آیا انتقال ستاره ایتالیایی به بارسلونا ممکن است؟