تاریخ انتشار: 1398/10/12 19:04
کد خبر: 75989

بدشانسی حریف اماراتی پرسپولیس ادامه دارد!

الشارجه برای سومین هفته متوالی در لیگ برتر امارات نتوانست به برتری برسد و در بازگشت به صدر جدول ناکام ماند.
بدشانسی حریف اماراتی پرسپولیس ادامه دارد!

پرسپولیس در حالی وارد فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد که مثل سه سال اخیر به‌عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت و در مرحله گروهی باید به مصاف تیم‌های الشارجه(قهرمان امارات)، الدحیل قطر و التعاون عربستان برود.

سرخ پوشان فوتبال ایران در نخستین بازی گروه D فصل جدید لیگ قهرمانان باید به مصاف الدحیل قطر بروند، تیمی که همواره رقابت جذاب و سختی با آنها داشتند ولی دومین بازی پرسپولیس هم چندان راحت نخواهد بود و آنها باید برابر الشارجه قرار بگیرند.

الشارجه که همانند پرسپولیس در فصل گذشته به قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام امارات دست پیدا کرد، در سال جدید هم عملکرد خوبی ارائه داد و تا هفته دهم صدر جدول را دراختیار داشت ولی دو باخت متوالی موجب شده آنها اکنون در رده دوم جدول بایستند و شرایط خوبی پشت سر نگذاشته باشند.

تیم الشارجه در هفته دهم لیگ برتر امارات برابر عجمان متوقف شد ولی با این وجود صدر جدول را حفظ کرد، اما آنها در یازدهمین بازی فصل که مهمان الظفره بودند، برای نخستین بار شکست خوردند و دیروز هم با این اتفاق در بازی با الوحده مواجه شدند.

قهرمان فوتبال امارات روز گذشته در استادیوم الشارجه میزبان الوحده رده هفتمی بود، اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا فرصت صعود موقت به صدر جدول و بالاتر قرار گرفتن نسبت به شباب الاهلی را از دست بدهد و در فاصله یک هفته به پایان دور رفت لیگ برتر امارات، درآستانه سقوط یک تا سه پله‌ای باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9g59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی حریف پرسپولیس اخراج شد