تاریخ انتشار: 1398/10/12 19:50
کد خبر: 75985

مقصد احتمالی پوگبا؛ رئال مادرید یا یوونتوس؟!

بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که پل پوگبا سال های بیشتری در این باشگاه خواهد ماند.

پل پوگبا در تابستان گذشته هدف شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد بود و از انتقال قریب‌الوقوعش به رئال مادرید صحبت می‌شد ولی این انتقال انجام نشد تا او همچنان در اولدترافورد بماند. ایجنت پوگبا، مینو رایولا همچنان در تلاش است تا او را به تیمی بزرگ منتقل کند و گفته می‌شود منچستریونایتد اعلام کرده حاضر است او را با قیمتی در حدود 100 میلیون پوند واگذار کند.

حتی شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه پوگبا در انتقالات ژانویه راهی رئال یا یوونتوس می شود ولی با توجه به مصدومیت او چنین اتفاقی بعید به نظر می رسد. پوگبا که اخیرا و پس از مصدومیتی دو ماهه به میادین برگشته بود، بار دیگر مصدوم شده و باید مچ پای خود را به دست جراحان بسپارد. او احتمالا یک ماه دیگر نیز قادر به همراهی یونایتد نیست.

Image result for Clayton Blackmore

کلیتون بلکمور بازیکن یونایتد در دهه 80 و اوایل دهه 90 میلادی در مورد شایعات جدایی پوگبا به تاک اسپورت گفت:« با توجه به مصدومیت اخیر و جراحی ای که پوگبا پیش رو دارد، بعید است که زمستان تیمی برای جذبش اقدام کند. نمی توانم تصور کنم او به زودی باشگاه را ترک کند.

پوگبا هنوز بازیکنی درجه یکی است و با وجود اینکه برخی به وی اعتقاد ندارند اما می تواند در هر بازی کیفیت تیم را بالاتر ببرد و حریفان را تحت تاثیر قرار دهد. ما احتمالا در بازی برابر آرسنال(شکست 2-0 یونایتد) به او نیاز داشتیم.

از نظر من پوگبا قطعا تا پایان فصل بازیکن یونایتد خواهد بود اما اینکه او فصل بعد هم در یونایتد خواهد ماند را نمی دانم. البته اگر او منچستر را ترک کند تعجب خواهم کرد و معتقدم سال های بیشتری در یونایتد خواهد ماند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5ar8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دردسرجدید برای سرخپوشان/ مهاجم قرمزها ساز جدایی کوک کرد+عکس