تاریخ انتشار: 1398/10/14 22:02
کد خبر: 75782

زور ختافه به کهکشانی ها نرسید!

رئال مادرید موفق شد در خانه ختافه با سه گل به برتری دست یابد.
زور ختافه به کهکشانی ها نرسید!

در اولین دیدار سال 2020، رئال مادرید موفق شد در روز فوق العاده تیبو کورتوا، عملکرد درخشان رافائل واران در بخش هجومی و گل دقایق پایانی لوکا مودریچ ، با سه گل ختافه را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار گیرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اولین فرصت در دقیقه 23 برای ختافه ایجاد شد، اما ضربه محکم آرامباری با عکس العمی خیره کننده تیبو کورتوا دفع شد و دروازه رئال مادرید بسته ماند.

اما در دقیقه 33 رئال مادرید به گل اول دست یافت. ارسال مندی از سمت چپ باعث شد سوریا، دروازه بان ختافه با اشتباهی عجیب دروازه خودی را باز کند. البته حضور واران در به ثمر رسیدن این گل بی تاثیر نبود.

لحطاتی بعد فیصل فجر بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی ختافه داشت، اما ضربه محکم او با کمترین اختلاف از کنار دروازخ کورتوا به بیرون رفت.

در دقیقه 43 و روی پاس کارواخال، کریم بنزما در سمت راست محوطه ختافه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از زاویه ای تقریبا بسته با مهار سوریا همراه شد. یک دقیقه بعد باز هم فیصل فجر تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت، اما ضربه والی باز هم با عکس العمل کورتوا راهی کرنر شد.

روی همان کرنر ختافه فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما این بار ضربه سر کابررا از فاصله ای نزدیک با مهار فوق العاده کورتوا همراه شد تا نیمه نخست با درخشش دروازه بان بلژیکی رئال مادرید با یک گل به نفع این تیم به پایان برسد.

اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که رئال مادرید به گل رسید. ارسال بی نقص تونی کروس با ضربه سر دقیق واران در محوطه همراه شد و این بار دیگر گل به نام مدافع فرانسوی ثبت شد.

در دقیقه 63 و روس ارسال کابررا، ختافه می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما ضربه سر سوارز از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی پاس بلند واران، گرت بیل تقریبا با دروازه ختافه تک به تک شد، اما ضربه چیپ او این بار در اختیار سوریانو قرار گرفت.

در دقیقه 88 و روی پاس یوویچ، وینیسیوس تقریبا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه چیپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در لحظات پایانی سوریا دو بار به شکلی فوق العاده مقابل ضربات گرت بیل ایستادگی کرد.

در دقیقه 95 و در حالیکه بازیکنان ختافه پیش کشیده بودند، گرت بیل با پاس بلندی فده والورده در موقعیتی تک به تک قرار داد و این هافبک جوان نیز لوکا مودریچ را در مقابل دروازه خالی صاحب موقعت کرد تا او نیز موفق به گلزنی شود و رئال با سه گل ختافه را شکست دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jd7nz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب رئال مادرید برای دیدار با ختافه اعلام شد