تاریخ انتشار: 1398/10/14 22:46
کد خبر: 75777

رویارویی با زلاتان در لباس میلان دشوار است!

کلودیو رانیری، سرمربی سمپدوریا رویارویی با زلاتان در لباس میلان را دشوار توصیف کرد.
رویارویی با زلاتان در لباس میلان دشوار است!

زلاتان اولین خرید زمستانی میلان بود و چند روز قبل و بعد از حدود هشت سال دوری، دوباره با روسونری عقد قرارداد کرد. ممکن است ستاره 38 ساله و سوئدی این هفته در اولین بازی برای میلان مقابل سمپدوریا به میدان برود و کلودیو رانیری معتقد است زلاتان در ترکیب ثابت قرار می گیرد و بازی کردن مقابل چنین بازیکنی دشوار است.

کلودیو رانیری گفت: "امیدوارم سال 2020 را با عملکرد خوب و کسب امتیاز شروع کنیم، اگرچه روبرو شدن با زلاتان هرگز شروع خوبی برای یک سال نخواهد بود. میلان بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و موقعیت فعلی آنها در جدول غیر قابل توضیح است.

آنها اشتیاق زیادی دارند و انتقال زلاتان ذهنیت پیروزی را به ارمغان می آورد. من کاملا مطمئن هستم که ایبرا بازی خواهد کرد و احتمالا از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد. با حضور زلاتان استادیوم سن سیرو منفجر خواهد شد و ما به آرامش خاطر نیاز داریم. ما باید عملکرد قوی خود را در برابر یوونتوس تکرار کنیم. داشتن ذهنیت برای کمک به همدیگر در زمین مهم است.

مصدومیت الکس فراری؟ ما نمی توانیم بیش از این روی بازیکنان جوان حساب باز کنیم و به بازیکنانی نیاز داریم که همین حالا بتوانیم روی توانایی های آنها حساب کنیم و آنها بتوانند با سبک بازی سمپدوریا سازگار شوند. باید بگویم که در حال حاضر بیشتر به جذب یک مدافع جدید داریم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av9gl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی: کلودیو رانیری از فولام اخراج شد

شش شروع به یاد ماندنی!
کورد منحصر به فرد مهاجم منچستریونایتد؛