تاریخ انتشار: 1398/10/15 12:45
کد خبر: 75715

کاوانی از PSG جدا نخواهد شد؛مطمئنم!

توماس توخل، سرمربی PSG می‌گوید اطمینان دارد ادینسون کاوانی در ماه ژانویه از این تیم جدا نخواهد شد و بعد از پنجره نقل و انتقالات این ماه همچنان بازیکن پاری سن ژرمن خواهد بود.
کاوانی از PSG جدا نخواهد شد؛مطمئنم!

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن اخیرا با شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره انتقال قریب‌الوقوعش به اتلتیکو مادرید مواجه بوده است. بر اساس این گزارشها کاوانی یا در ماه ژانویه یا حداکثر در تابستان آینده به واندا مترو پولیتانو منتقل خواهد شد. اما توماس توخل، سرمربی PSG می‌گوید اطمینان دارد که کاوانی امسال زمستان هیچ جا نخواهد رفت و او را تا پایان فصل جاری در اختیار خواهد داشت.

توخل در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت ستاره اروگوئه‌ای گفت:" کاوانی دوران سختی را پشت سر گذاشته. چندین بار با مصدومیت مواجه شده که باعث شده ریتم خود را از دست بدهد. ادینسون از این باشگاه راضی است و من به او اعتماد زیادی دارم. من به لئاندرو پاردس هم اطمینان دارم و مطمئنم آنها در تیم ما خواهند ماند".

در هر حال انتظار می‌رود کاوانی اگر نه به این زودی بلکه بالاخره به اتلتیکو مادرید منتقل شود ولی روخی‌بلانکو از سوی دیگر برای ورود این ستاره گران‌قیمت باید چند نفر از بازیکنان فعلی خود را به فروش برساند و این یکی از مشکلات اخیر دیگو سیمئونه در این تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7dyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام توخل برای کاوانی: باید با ایکاردی رقابت کنی