تاریخ انتشار: 1398/10/15 17:28
کد خبر: 75689

منچستریونایتد خواهان جذب دو بازیکن ولورهمپتون

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری نسبت به جذب دو بازیکن تأثیرگذار ولورهمپتون اقدام کند.
 منچستریونایتد خواهان جذب دو بازیکن ولورهمپتون

مدیران باشگاه منچستریونایتد در پی عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری به دنبال تقویت ترکیب شیاطین سرخ هستند و اکنون خبر می‌رسد که دو بازیکن ولورهمپتون در لیست خریدهای زمستانی این باشگاه انگلیسی قرار دارند. بر اساس گزارش سایت «گل» باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب رائول خیمنس و روبن نوس از گرگ‌ها در ماه ژانویه علاقه‌مند است به این منظور به طور مستقیم وارد مذاکره با این دو بازیکن شده است.

پیوستن خیمنس 28 ساله به شیاطین سرخ می‌تواند خواسته‌ای که اولگنار سولسشایر در نقل‌وانتقالات تابستانی پس از فروش روملو لوکاکو به اینتر و واگذاری قرضی الکسیس سانچس به همین تیم ایتالیایی داشت را سرانجام عملی کند. منچستریونایتد پس از اینکه قافیه برای جذب ماریو مانژوکیچ و ارلینگ هالند را به ترتیب به الدحیل و بوروسیا دورتموند باخت، اکنون نظرش معطوف به جذب مهاجم مکزیکی ولورهمپتون شده است.

مدیر برنامه‌های رائول خیمنس که این فصل فوق‌العاده کار کرده و در 32 بازی، آمار 17 گل‌زده و 9 پاس‌گل به نام خود به ثبت رسانده است، ژرژ مندس سرشناس است که رابطه خیلی خوبی با مدیران باشگاه منچستریونایتد دارد. ولورهمپتون هم بدش نمی‌آید مهاجم گلزنش را با ارزش واقعی این بازیکن به فروش برساند، این در حالی است که قیمت او در بازار نقل‌وانتقالات 42 میلیون یورو تخمین زده شده است.

روبن نِوِس، هافبک پرتغالی ولورهمپتون نیز دیگر بازیکن مدنظر منچستریونایتد از ولورهمپتون است. در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ از این باشگاه به عنوان مشتری این هافبک 22 ساله یاد شده بود و حالا با توجه به اینکه سولسشایر به دنبال جذب یک هافبک خلاق است، بار دیگر نام این بازیکن پرتغالی با منچستریونایتد گره خورده است. نوس این فصل در 31 بازی آمار 3 گل‌زده و 3 پاس‌ گل را از خود برجای گذاشته است.

منچستری‌ها پیش از این نسبت به جذب کریستین اریکسن هم ابراز علاقه کرده بودند اما گفته می‌شود هافبک دانمارکی تاتنهام در آستانه توافق با اینتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9gpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولان PSG به دنبال خرید دائمی ایکاردی