تاریخ انتشار: 1398/10/16 18:26
کد خبر: 75570

منچستریونایتد برای خرید ویدال با اینتر وارد رقابت شد

شیاطین سرخ قصد برای خرید هافبک شیلیایی تیم فوتبال بارسلونا با مشتری اصلی او وارد رقابت شده‌اند.
منچستریونایتد برای خرید ویدال با اینتر وارد رقابت شد

شبکه تلویزیون «دیرک‌تی‌وی» شیلی مدعی شده که باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن آرتورو ویدال از بارسلونا پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد اینتر داده است، اما ظاهراً بارسلونا همچنان قصد ندارد هافبک شیلیایی‌اش را بفروشد.

تمایل آنتونیو کونته، سرمربی اینتر برای دوباره کار کردن با ویدال - بازیکنی که پیش از این هم در یوونتوس او را تمرین داده است - بر کسی پوشیده نیست و او از مسئوان باشگاه اینتر درخواست کرده که این بازیکن ملی‌پوش را برای او به خدمت بگیرند.

پیش از این اینتر برای خرید ویدال رقیبی جدی نداشت، اما گویا اکنون منچستریونایتد هم به جذب او تمایل نشان داده است. برنامه اینتر این بود که ویدال را تا پایان فصل از بارسلونا قرض بگیرد و در پایان فصل با پرداخت 15 میلیون یورو قرارداد او را قطعی کند. این در حالی است که بارسلونا برای فروش بازیکن خود 20 میلیون یورو می‌خواهد.

منچستریونایتد اما الان می‌خواهد شانس خود را برای خرید ویدال 32 ساله امتحان کند و آماده است کل مبلغی را که بارسلونا می‌خواهد، بپردازد. هدف شیاطین سرخ از خرید ویدال، اطمینان از داشتن یک جانشین مناسب برای اسکات مک‌تامینی و پل پوگباست به خصوص که به تازگی شایعاتی درباره جدایی هافبک فرانسوی از منچستریونایتد منتشر شده است.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا اخیراً تأکید کرده که ویدال فروشی نیست و این در حالی بوده که این بازیکن اخیراً از باشگاه به خاطر پرداخت نشدن بخشی از پاداش‌هایش شکایت کرده است.

اینتر گزینه دیگری هم برای تقویت خط میانی‌اش دارد که آن کریستین اریکسن، هافبک تاتنهام با قیمیتی در حدود 20 میلیون یوروست اما این باشگاه ترجیح می‌دهد که تا پایان فصل صبر و او را به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yznxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ناراحتی بازیکنان چلسی از خوش و بش کونته با مسی