تاریخ انتشار: 1398/10/17 11:18
کد خبر: 75490

سرمربی اینتر: روملو الماس زبری بود که نیاز بود آن را صیقل دهیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر پاسخ منتقدان را داد و از مهاجم بلژیکی تیمش که در بازی شب گذشته با ناپولی دو گل به ثمر رساند، تمجید کرد.
سرمربی اینتر: روملو الماس زبری بود که نیاز بود آن را صیقل دهیم

آنتونیو کونته که تیم تحت‌ هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته هجدهم سری A ایتالیا با انجام یک بازی حساب‌شده در خانه ناپولی به برتری 3 بر یک دست یافت و صدر جدول را از یوونتوس پس گرفت، درباره رکورد 100 پیروزی‌اش در این رقابت‌ها به عنوان سرمربی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: واقعاً علاقه چندانی به آمار ندارم.  

سرمربی اینتر در واکنش به اظهانظر فابیو کاپلو که در کارشناسی این بازی در استودیوی «اسکای» گفته بود قدرت نراتزوری در ضدحملات است، در حالی که عصبانی به نظر می‌رسید، تأکید کرد: من فکر نمی‌کنم که اینتر در این بازی دفاعی بازی کرده و به فکر ضدحمله بوده است. ما سعی کردیم در کل زمان بازی در زمین ناپولی به آنها فشار بیاوریم. همیشه می‌شنوم که مردم می‌گویند فوتبال ما مبتنی بر ضدحملات است اما ما تیمی هستیم که می‌دانیم وقتی صاحب توپ هستیم، باید چه کار کنیم.

وی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما در هر لحظه از بازی دقیقاً می‌دانیم که باید چطور بازی کنیم. خوشبختانه رقبای ما بیشتر از رسانه‌ها به ما احترام می‌گذارند. مردم می‌گویند ما در بازی‌های خارج از خانه به پیروزی می‌رسیم، چون دفاع محض می‌کنیم و ضدحمله می‌زنیم اما قطعاً این رویکرد ما نیست.

کونته همچنین درباره ثبت اولین پیروزی اینتر در خانه ناپولی از سال 1997 یادآور شد: قطعاً این پیروزی مهمی است. پیروزی در خانه ناپولی هرگز برای هیچ تیمی آسان نیست. ناپولی در سال‌های اخیر رقیب اصلی یوونتوس بوده و اینتر فاصله زیادی با آنها داشت، بنابراین کم کردن این فاصله در فصل جاری گام مهمی است.

سرمربی 50 ساله نراتزوری تصریح کرد: ما باشخصیت بازی کردیم و این بازی به ما اعتماد به نفس بابت کاری که داریم انجام می‌دهیم، داد و همچنین این اجازه را به ما می‌دهد که با همین شجاعت به کارمان ادامه دهیم. همانطور که همیشه از بازیکنانم می‌خواهم، باید به هنگام تحت‌ فشار قرار دادن حریف و به وقت دفاع شجاعت‌مان را نشان دهیم و این حقیقت فوتبال است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: اگر هنگام تحت‌ فشار قرار دادن حریف در زمینش مرتکب اشتباه شوید، این بدین معناست که فضای زیادی پشت شما در خط دفاعی باقی می‌ماند که می‌تواند ضدحمله خطرناکی را شکل دهد اما این طبیعت این نوع رویکرد است و نمی‌توانید در عین واحد همه چیز را پوشش دهید. ناپولی تیمی قدرتمند در استفاده از این فضاها است اما ترجیح دادیم ریسک‌هایی را به جان بخریم.

آنتونیو کونته همچنین درباره مهاجم بلژیکی تیمش که این فصل 14 گل در سری A و 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا برای اینتر به ثمر رسانده، گفت: پیش از این شنیدم که برخی لوکاکو را «الاغ» خطاب می‌کردند و در زمان نه‌چندان دوری چیزهایی از این دست از آنها شنیدم. حالا اما آسان است که بخواهید از لوکاکو تمجید کنید اما اگر به چند هفته پیش نگاه کنیم، داستان متفاوت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که روملو الماس زبری بود که نیاز بود آن را صیقل دهیم. لائوتارو مارتینس هم اینچنین است. این دو به ترتیب تنها 26 و 22 سال سن دارند و هنوز جوان هستند. وقتی سرمربی چلسی بودم به شدت دنبال جذب لوکاکو بودم، حتی زمانی که در یوونتوس بودم او را می‌خواستم. من لوکاکو را می‌خواستم و حالا می‌توانم الماسم را جلا بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rojaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته:دیدار با ناپولی یک بازی دشوار خواهد بود