تاریخ انتشار: 1398/10/17 22:05
کد خبر: 75422

راموس مخالف رفتنم به رئال بود!

جرمی پنانت، هافبک سابق لیورپول از دلایل منتفی شدن انتقالش به رئال مادرید گفت.
راموس مخالف رفتنم به رئال بود!

جرمی پنانت که در سال 2007 یکی از بازیکنان موثر مرسی سایدی ها در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بود، مدتی بعد در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشت، اما توافقات بدون اطلاع خوانده   راموس صورت گرفته و سرمربی رئال مادرید نیز حکم به منتفی شدن این انتقال داده است.

جرمی پنانت گفت: "وقتی من در لیورپول بازی می کردم، رئال مادرید در سال آخر قراردادم خواهان جذب من شده بود. اسکای اندرو، مدیر برنامه ام با رئیس باشگاه مذاکره کرد و او چراغ سبز برای انتقال من به برنابئو با مبلغ حدود 4 میلیون یورو نشان داد.

اما خوانده راموس، سرمربی رئال رئیس مادرید در آن مقطع از این انتقال خبر نداشت و وقتی متوجه شد، دستور داد انتقال من به مادرید منتفی شود. من به جای رفتن به رئال مادرید راهی بورنموث شدم که تفاوت بزرگی بود."

جرمی پنانت که در ادامه مدتی در ساراگوستا نیز بازی کرد، در اسپانیا حواشی فراوانی را تجربه کرد. او در این رابطه گفت: "من به باشگاه گفته بودم که برای حل برخی مسائل شخصی باید دیدار خانواده ام بروم. آنها به من اجازه دادند، اما در عوض من با دوستان انگلیسی ام به ماربلا رفتم. در ادامه من پروازم را از دست داده، در تمرین شرکت نکردم و مطبوعات متوجه شدند که من در سفر بوده ام. کلوپ های شبانه ای که من رفته بودم تصاویر بدی از من منتشر کردند.

باشگاه متوجه شد و جریمه بزرگی برایم در نظر گرفت. مدیر باشگاه و به من گفت رفتارت قابل قبول نیست و من 150 هزار یورو جریمه شدم که حقوق من برای یک ماه بود. شب خوبی بود، اما فکر می کنم کمی گران تمام شد (با خنده). لایق این جریمه بودم و حقیقت این است که زندگی من در ساراگوسا جنون مطلق بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzmeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد خارق العاده سرخیو راموس در ال کلاسیکو در مقابل بارسلونا