تاریخ انتشار: 1398/10/17 22:36
کد خبر: 75418

توخل:علاقه ای نداریم بازیکنی جدا شود

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در مورد احتمال جدایی ادینسون کاوانی صحبت کرد.
توخل:علاقه ای نداریم بازیکنی جدا شود

با انتقال مائورو ایکاردی به پاریس، ادینسون کاوانی دیگر کمتر جایی در ترکیب اصلی پی اس جی دارد و با توجه به اتمام قرارداد این مهاجم اوروگوئه ای در تابستان پیش رو، اخبار حاکی از انتقال زمستانی ادینسون کاوانی به اتلتیکومادرید است. اما توماس توخل تاکید کرد از ترکیب فعلی تیمش رضایت داشته و برای فتح عناوین مهم، او به همه بازیکنانش نیاز دارد.

توماس توخل در مورد احتمال جدایی ادینسون کاوانی گفت گفت: "نظر ما در مورد فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییر نکرده و علاقه ای نداریم بازیکنی جدا شود، زیرا به تغییرات فراوان در این مقطع اعتقاد نداریم. لئوناردو تجربه زیادی دارد و می داند قهرمانی چگونه حاصل می شود. او همچنین می داند که برای رسیدن به موفقیت داشتن یک تیم قدرتمند چقدر ضروری است. ما می خواهیم همه عناوین ممکن را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف به تیم بزرگی احتیاج داریم.

بازیکنان نیز انسان هستند و ما در رختکن روحیه تیمی خوبی داریم و همه در کنار هم به خوبی کار می کنند. هرگاه بازیکنی جدا شده و یا به تیم ما می آید، شرایط کمی تغییر می کند و من به این حالت علاقه ای ندارم. من از ترکیب فعلی پاری سن ژرمن رضایت دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2row6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: شروع خوبی بود؛شایسته این پیروزی بودیم!