تاریخ انتشار: 1398/10/18 12:04
کد خبر: 75370

بدترین یک نیمه منچستریونایتد در 22 سال اخیر

منچستریونایتد با شکست 3-1 دیشب مقابل سیتی، درحالیکه نیمه اول را 3-0 واگذار کرده بود بدترین رکورد یک نیمه‌ای خود در بازی‌های خانگی را در 22سال اخیر ثبت کرد.
 بدترین یک نیمه منچستریونایتد در 22 سال اخیر

منچستریونایتد دیشب در خانه خود اولدترافورد، در مرحله رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس میزبان حریف همشهری‌اش منچسترسیتی بود. شیاطین سرخ در نهایت در این دربی با نتیجه 3-1 شکست خوردند ولی شکست 3-0 آنها در نیمه اول بدترین رکورد یونایتد در یک نیمه در تاریخ 22سال اخیر این تیم در بازی‌های خانگی بود.

منچستریونایتد از ماه مه 1997 که در مقابل میدلزبورو در اولدترافورد در یک نیمه 3-0 شکست خورده بود، تا دیشب دیگر هرگز در ورزشگاه خانگی‌اش چنین نتیجه‌ای تنها در یک نیمه بدست نیاورده بود.

بعد از آنکه برناردو سیلوا در دقیقه 17 دروازه یونایتد را باز کرد شیاطین سرخ روی ضدحمله‌ها تلاش کردند دروازه حریف را باز کنند ولی این سیتی بود که ظرف 5 دقیقه موفق شد در دقایق 33 و 38 دو بار دیگر دروازه شاگردان سولسشر را باز کند و این رکورد بد را برای یونایتد به ثبت برساند.

البته شاگردان اوله گنار سولسشر در نیمه دوم عملکردی نسبتا بهتر از نیمه اول به نمایش گذاشتند و با گلی که مارکوس راشفورد به ثمر رساند این نیمه را با پیروزی به پایان بردند تا همچنان نسبت به بازی برگشت خود در این مرحله از جام اتحادیه امیدوار بمانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzm6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لستر و رد دو پیشنهاد از منچستر برای جذب مگوایر